vanmorgen ben ik aangereden op mijn scooter, even het verhaal;
ik reed door een straat en een auto kwam achteruit van een pad afgereden. Of hij had me niet gezien of hij dacht dat het gewoon kon, maar ik moest dus vol in de rem en kon maar net op tijd remmen. Toen reed de auto verder en ik dus ook weer en vervolgens stopte hij plotseling in de bocht, ik stond op tijd stil. Daarna reed de auto achteruit en toen zat ik eronder vast met mijn voorwiel en kon ik geen kant meer op. Ik zag in eerste instantie niet dat/waarom die achteruit ging, omdat ik geen overzicht had over de bocht dus kon ik niet achteruit gaan. Er was een mevrouw die hem probeerde te stoppen maar hij bleef maar achteruit rijden. Gelukkig (na voor mijn gevoel een paar minuten
) stopte die uiteindelijk.Er kwam een vrouw naar mij toe dat het mijn schuld was, omdat ik aan het 'plakken' was. Klopt ook enigszins wel, want hij stoof zo voor mij de weg op, dus zat er inderdaad eventjes dicht op. De meneer van de auto heeft haar gegevens genoteerd zodat zij voor hem kan getuigen en ik heb 3 mensen die dan voor mij kunnen getuigen.
Nu vraag ik me dus af of het echt mijn schuld is en of ik aansprakelijk ben?
Heb geen lichamelijke schade, maar ben wel echt enorm geschrokken. Scooter is er helaas wat minder aan toe

Ben niet zo zeker van dit topic, dus liever geen aanvallende reacties
Ik kreeg toen alleen een brief met de mededeling dat mijn verzekering de schade ging uitkeren aan de tegenpartij.