Nu durf ik dus niet meer te slapen. Mijn moeder probeert me via Whatsapp wijs te maken dat ze allang gevlucht zijn maar ik geloof er geen snars van en ben ervan overtuigd dat ze straks ineens naast me zitten.
Help
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

godzijdank
Ik kom ze inderdaad wel vaak op dezelfde plekken tegen. Ik zit nu al 1,5 uur naar mijn matras te staren en ik heb ze niet meer gezien, ik ga straks toch een poging tot slapen wagen denk ik 
Xyris schreef:Hahaha van die hele grote zwarte? Die zijn inderdaad altijd samen... Ik ga je hiermee niet echt helpen, maar wie weet kan je er je voordeel mee doen: Die grote zwarte, ze pakken altijd dezelfde route en wijken er niet van af. Als je weet waar ze het bed op komen kan je misschien een valletje zetten (grote bak met stokkie eronder en wachten).
Palmera schreef:Heb je geen gifspuit? Gifspuit voor muggen en vliegen spuit je ze ook wel mee plat. Dubbele dosis, dat dan weer wel

Toen ik wakker werd durfde ik amper om me heen te kijken. Toch maar gedaan en daar zaten ze gezellig samen op de muur. Nu zitten ze samen in de stofzuiger
hoogstens bijten ze je, maar dat is niet erger dan een muggenbeet
Vacuüm zuigen doet het altijd goed, ze zijn hier nog nooit naar buiten geklommen
Kaatje_S schreef:In Nederland zijn spinnen beschermd, dus je mag ze niet met gif bestrijden/doodmaken.