Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en dan zelf het rest stuk aanvullen.
Zeker inderdaad als persfotograaf.. dan is het belangrijk om berichten snel te lezen, maar een heel gedoe om telkens je handen vrij te moeten maken om je telefoon erbij te pakken.
Szan schreef:Misschien denk ik te simpel, maar mijn gedachte: je wilt het zelf gebruiken, je gaat het zelf betalen: dan heeft je vriendin daar toch weinig mee te maken?
Wat betreft de veiligheid kun je natuurlijk aangeven dat je er in het verkeer beperkt gebruik van maakt, om haar gerust te stellen.
Murthul schreef:Als ik jou was zou ik eens kijken in hoeverre het echt nodig is om een applewatch te nemen, mijn vriend heeft inmiddels een half jaar een Pebble Time en is daar enorm blij mee, die is bijvoorbeeld al een stuk goedkoper dan de apple watch en de batterij gaat vele malen langer mee, en zo zijn er nog meer goedkopere opties.
Stel dat je m dan super veel blijkt te gebruiken kun je altijd nog even gaan sparen en uiteindelijk toch voor de apple-versie gaan.

8nnemiek schreef:Murthul schreef:Als ik jou was zou ik eens kijken in hoeverre het echt nodig is om een applewatch te nemen, mijn vriend heeft inmiddels een half jaar een Pebble Time en is daar enorm blij mee, die is bijvoorbeeld al een stuk goedkoper dan de apple watch en de batterij gaat vele malen langer mee, en zo zijn er nog meer goedkopere opties.
Stel dat je m dan super veel blijkt te gebruiken kun je altijd nog even gaan sparen en uiteindelijk toch voor de apple-versie gaan.
Scheelt maar zo'n 100 euro.. Dus dat lijkt me nogal geldverspilling..