Onze droomman

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

Onze droomman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 10:16

Hallo

Ik was wel eens benieuwd hoe jullie droom man er uit ziet en waar hij aan moet voldoen?

Om zelf maar eens te beginnen..
Hij moet humor hebben en mag wel wat ruig zijn, van dieren houden en niet bang zijn voor paarden . Die lekker simpel is in zn doen en laten. Liever dominant dan een softie. Geen ijdelheid,verschikkelijk.Iemand die het liefst ook rookt en tattoo's heeft. En vooral respect hebben.

Qua uiterlijk
Langer dan 1.85 M
Liever een normaal/slank postuur dan zo 1tje die 24/7 in de sportschool zit. Bruin/zwart haar. Tattoo's en makkelijk gekleed.

Nu jullie

_Tara_

Re: Onze droomman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:20

Iemand die 't liefst rookt? Interessant :P Waarom als ik vragen mag?

Uhmmm... Mijn ideale man is rond de 1.70 (ben zelf 1.55, vandaar). Buitenlands uiterlijk (Marokkaans/Turks). Beetje dominant mag wel inderdaad :P Ik wil wel een echte man. Die 't voortouw neemt, mij een beetje buiten m'n comfortzone krijgt zeg maar.
Liefst wel een brede man. Mag best vaak naar de sportschool gaan :P

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:25

Thorin Oakenshield <3 maar dan wel iets groter dan als dwerg. Doe maar zo groot als de acteur 1.90. Ohjaaaaa <3

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:27

Ik ben veeleisend :')
* hij moet een hbo diploma of hoger hebben.
* humor
* groter dan 1,80m
* hekel hebben aan kinderen
* geen roker
* hij moet niet iemand zijn die elk weekend uitgaat en bezopen terug komt
* hij moet weten wat hij wel en niet wil
* bruin haar
* hij moet diepgang hebben
* hij moet abn kunnen typen (en voor veel mannen lijkt dit een lastige)
* niet te mager en niet te dik
* moet een passie hebben
* moet lief zijn
* maar ook hard :o
* niet aanhankelijk
* moet van golden retrievers houden
* moet een klein beetje nerd zijn
* geen oorbellen, bontkragenjasjes, of petten

En nu stop ik want ik kan nog uren doorgaan. Ik weet precies wat ik wil _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:29

Ik had altijd een enorme eisen lijst.

Maar die heb ik laten varen en er de meest perfecte man voor terug gekregen!

Type's bestaan in mijn ogen niet... ja waar je je nek voor om draait... maar mijn geluk ligt toch echt bij een heel ander persoon dan dat mijn type normaal zou moeten zijn.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:30

Mijn ideale man? Ik moet verliefd op hem kunnen zijn en hij moet een zekere 'bespringfactor' hebben. Daarnaast is hij trouw en net zo gek op mij als ik op hem ;) . Ervaring leert dat mijn eisenlijstje toch elke keer in de prullenbak kan, maar dat hetgene wat ik nu noem toch wel aardig essentieel zijn ;)

(Lees: Ik dacht dat mijn type donker haar en bruine ogen was. Ik klooi nu wat aan met iemand met blond haar en blauwe ogen. juist :+ )

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:32

Daar ben ik snel klaar mee. Bear Grylls voldoet daaraan. :j

Donker kort haar, sportief, niet te dun of te dik. Een man die zich redt in de natuur of bij calamiteiten en niet vies is van het buitenleven. Goed gevoel voor humor, vriendelijk, in staat mensen te helpen/motiveren en heeft een goed stel hersens. Verder heeft hij als fijne extra dat ie er nog goeduitziet ook. *D

Enige eisen zijn absoluut niet roken, geen katten hebben, geen drugs gebruik en matig drinken maximaal.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:35

Winged schreef:
Mijn ideale man? Ik moet verliefd op hem kunnen zijn en hij moet een zekere 'bespringfactor' hebben. Daarnaast is hij trouw en net zo gek op mij als ik op hem ;) . Ervaring leert dat mijn eisenlijstje toch elke keer in de prullenbak kan, maar dat hetgene wat ik nu noem toch wel aardig essentieel zijn ;)

(Lees: Ik dacht dat mijn type donker haar en bruine ogen was. Ik klooi nu wat aan met iemand met blond haar en blauwe ogen. juist :+ )

Ik ben het helemaal met je eens dat het uiteindelijk toch daar om gaat :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:42

Die bestaat niet vermoed ik. Want hij moet knap zijn, lief zijn, geduldig zijn, kunnen koken, ook in het huishouden wat doen. Niet te dominant zijn maar ook geen watje. Hij moet humor hebben. Hij moet me vrij laten in mijn wensen, hobby's en dromen. Hij moet zelf een carrière hebben en gemotiveerd en ambitieus zijn. Het liefst met een goed inkomen en een hoge functie. Hij moet me in mijn waarde laten en me accepteren om hoe ik ben. Hij moet niks voor mij willen bepalen maar wel in mij geïnteresseerd zijn. Hij moet trouw zijn en alleen maar mij willen. Ik wil niet aan hem hoeven twijfelen. Hij moet van vakanties houden en met mij leuke uitstapjes willen maken. Het moet geen echte family man zijn want ik houd niet van verjaardagen en veel verplichte uitjes. Oh en het belangrijkste: hij moet mijn dochtertje geweldig en leuk vinden en andersom. En zelf geen kinderen meer willen want daar ben ik klaar mee.

Deze man bestaat dus niet omdat geen enkele man (en vrouw) perfect is. Dat realiseer ik me heus wel.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:43

karuna schreef:

Donker kort haar, sportief, niet te dun of te dik. Een man die zich redt in de natuur of bij calamiteiten en niet vies is van het buitenleven. Goed gevoel voor humor, vriendelijk, in staat mensen te helpen/motiveren en heeft een goed stel hersens. Verder heeft hij als fijne extra dat ie er nog goeduitziet ook. *D

Enige eisen zijn absoluut niet roken, geen katten hebben, geen drugs gebruik en matig drinken maximaal.

Kun je beter de cameraman van Bear Grylls hebben, doet hetzelfde alleen achteruitlopend....:D

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 10:43

Argai schreef:
Ik ben veeleisend :')
* hij moet een hbo diploma of hoger hebben.
* humor
* groter dan 1,80m
* hekel hebben aan kinderen
* geen roker
* hij moet niet iemand zijn die elk weekend uitgaat en bezopen terug komt
* hij moet weten wat hij wel en niet wil
* bruin haar
* hij moet diepgang hebben
* hij moet abn kunnen typen (en voor veel mannen lijkt dit een lastige)
* niet te mager en niet te dik
* moet een passie hebben
* moet lief zijn
* maar ook hard :o
* niet aanhankelijk
* moet van golden retrievers houden
* moet een klein beetje nerd zijn
* geen oorbellen, bontkragenjasjes, of petten

En nu stop ik want ik kan nog uren doorgaan. Ik weet precies wat ik wil _O-

Mensen die niveau belangrijk vinden. Ik val persoonlijk eerder op iemand met geen diploma dan iemand met een hoogopgeleide diploma. Dat zou mij geen barst uitmaken.

Het zijn toch altijd bepaalde types... Nee daar hou ik niet zo vn. Maar ieder zijn ding ☺

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 10:44

Nikki schreef:
Ik had altijd een enorme eisen lijst.

Maar die heb ik laten varen en er de meest perfecte man voor terug gekregen!

Type's bestaan in mijn ogen niet... ja waar je je nek voor om draait... maar mijn geluk ligt toch echt bij een heel ander persoon dan dat mijn type normaal zou moeten zijn.

Leuk om te lezen. ☺☺

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:45

Ik vind alles prima, het gaat toch om een bepaald gevoel, zolang ze maar niet veel overgewicht hebben of echt van die mietjes zijn. :o

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:45

Laat ik er maar niet aan beginnen. Mijn droomman bestaat niet :Y)

Punt dat ik zeker wel wil ik een man is trouw, volledig voor mij gaan :))

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 10:45

_Tara_ schreef:
Iemand die 't liefst rookt? Interessant :P Waarom als ik vragen mag?

Uhmmm... Mijn ideale man is rond de 1.70 (ben zelf 1.55, vandaar). Buitenlands uiterlijk (Marokkaans/Turks). Beetje dominant mag wel inderdaad :P Ik wil wel een echte man. Die 't voortouw neemt, mij een beetje buiten m'n comfortzone krijgt zeg maar.
Liefst wel een brede man. Mag best vaak naar de sportschool gaan :P

Omdat ik zelf ook rook :)

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:47

Een nuchter persoon met humor. Iemand met een goede baan, iemand die niet rookt en weet hoe hij zijn alcohol moet hanteren. Een actief persoon, maar die ook van een avondje luieren op de bank houdt. En het mooiste zou nog zijn, een man die de hele week ergens aan het werk is en 's weekends thuis is. Ik hoef niet de hele week gezeik rond m'n hoofd.

Oja en drugs zijn een absolute no-go.

Heb een relatie gehad met een man die rookte, van (veel) drinken hield en niet vies was van een joint (zeer regelmatig) en op feestjes rustig een pilletje nam. We hebben het heel leuk gehad samen en met het roken kon ik nog enigszins leven, maar dat vele drinken en vooral gebruik van drugs kon ik niet mee omgaan. Nóóit weer!
Laatst bijgewerkt door Leffroi op 08-10-15 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:48

Leffroi schreef:
Een nuchter persoon met humor. Iemand met een goede baan, iemand die niet rookt en weet hoe hij zijn alcohol moet hanteren. Een actief persoon, maar die ook van een avondje luieren op de bank houdt. En het mooiste zou nog zijn, een man die de hele week ergens aan het werk is en 's weekends thuis is. Ik hoef niet de hele week gezeik rond m'n hoofd.

Volgens mij heb je het hier over mijn vent, een marinier :p Sorry! :D hahahaha *op het roken na dan... hij is geen vaste roker...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:49

michelle933 schreef:
Mensen die niveau belangrijk vinden. Ik val persoonlijk eerder op iemand met geen diploma dan iemand met een hoogopgeleide diploma. Dat zou mij geen barst uitmaken.

Het zijn toch altijd bepaalde types... Nee daar hou ik niet zo vn. Maar ieder zijn ding ☺

Voor mij is niveau niet zo belangrijk (tenminste, diploma's niet). Maar ik 'moet' wel iemand hebben met een zeker 'doordenkniveau' omdat ik gewoon heel cryptisch en sarcastisch kan doen en iemand moet daar dan wel de humor van snappen.
Als ik een grapje maak, en iemand snapt dat dan niet, dan is dat voor mij wel een beetje een domper, vooral omdat ik de hele dag niet anders doe :P . Je moet wel een beetje kunnen sparren zeg maar.

En mensen met diploma's zijn niet altijd bepaalde types hoor ;) . Het ligt er maar net aan hoe iemand er in staat. Heb je een diploma of baan voor aanzien, of hoorde dat er gewoon bij als jij je dromen wilde najagen? Daar zit nogal een verschil in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:51

Droomman he.. mm!
Eerst maar een lijstje eigenschappen:
- Aardig
- Niet heel romantisch
- nuchter

Uiterlijk
- 'een goed paard kent geen kleur'
Uiterlijk is niet het belangrijkste. Maar blond haar en blauwe ogen.. mm!
- sportief, maar niet zo'n spierballen en blokjesbuik-persoon

En verder:
- niet bang voor paarden zijn
- werken bij een 112-beroep :o Wil zelf namelijk ook die kant op, en het lijkt me wel fijn dat hij weet wat jij meemaakt.
- niet roken!
- Lekker kan koken, en dan wil ik ook wel eens koken. 1 keer in het jaar ofzo :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:53

Billy schreef:
karuna schreef:

Kun je beter de cameraman van Bear Grylls hebben, doet hetzelfde alleen achteruitlopend....:D

Billy niet mijn type kwa uiterlijk :+ al is ie ook erg stoer maar die is net iets minder militair getraind ook. En die heeft hulpmiddelen. Maar als goede tweede keus misschien wel

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:53

Nikki schreef:
Leffroi schreef:

Volgens mij heb je het hier over mijn vent, een marinier :p Sorry! :D hahahaha *op het roken na dan... hij is geen vaste roker...

Onder het mom van, alles kan kapot... :Y) Hahahaha. Lijkt me aan de ene kant ideaal. Kan doordeweeks gewoon doen en laten wat ik wil en 's weekends leuke dingen doen met m'n vent. Al zou jij dat niet zo zien denk ik?

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:54

ik heb niet veel eisen denk ik...
langer dan 1.85 m
gespierd
tattoo's
haarkleur maakt niet uit
breed
rokend
niet vies van soms een joint
respecteerd mij
dominant typ
goeie opleiding of goeie baan
een auto
en vind paarden niet erg om mee te gaan ofz

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:57

Wat is een goede opleiding / goede baan? Ik vind dat minimaal HBO of een salaris van 3.000. Voor een ander is dat al 2000 euro. :j

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:58

MarlindeRooz schreef:
Wat is een goede opleiding / goede baan? Ik vind dat minimaal HBO of een salaris van 3.000. Voor een ander is dat al 2000 euro. :j

eentje waarmee hij zekerheid heeft op een goede vaste baan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:00

Leffroi schreef:
Onder het mom van, alles kan kapot... :Y) Hahahaha. Lijkt me aan de ene kant ideaal. Kan doordeweeks gewoon doen en laten wat ik wil en 's weekends leuke dingen doen met m'n vent. Al zou jij dat niet zo zien denk ik?

hahaha bedankt he! _O-

Hmm.. ja en nee! Ene kant erg fijn, maar aan de andere kant heel frustrerend... Maar heb het er zeker voor over!