Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mariska_28 schreef:Ik begin het te overwegen... Schrik elke keer weer van de racistische reacties die langs komen van 'vrienden van vrienden' in de vluchteling discussies. Op dit moment is facebook geen leuk medium.

Mariska_28 schreef:Ik begin het te overwegen... Schrik elke keer weer van de racistische reacties die langs komen van 'vrienden van vrienden' in de vluchteling discussies. Op dit moment is facebook geen leuk medium.
Zelf zet ik er amper wat op, maar gebruik facebook erg vaak om 2e hands artikelen te kopen/verkopen. Dat is voor mij de enige reden om het te houden
Oryani schreef:Ik heb geen Facebook meer sinds begin dit jaar. Heb gemerkt dat ik wel eens uitnodigingen voor feestjes mis ("Ja, maar, ik had toch een event aangemaakt?") maar verder... Wie me wil spreken heeft m'n nummer, en ik denk dat veel mensen die me op facebook hadden ook m'n mailadres hebben. Ik sms ook weer meer dan vroeger.
Geen groot gemis dus.
Kennis van me had wel een goed stuk geschreven hierover: https://medium.com/@davelens/life-after ... 2f60e331f8