Ik vraag me echt af, waarom? Kan iemand me dit uitleggen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

OutOfTheWood schreef:Precies ! Daarom
Zodat het blijft hangen en als je dan in de winkel staat en tandpasta ziet...Hoppaa je hersens komen als eerste bij de frustratie van de reclame...Dus het merk xD
Zo werk reclame nu eenmaal
Zelfde met starbuck waar ze je naam express verkeers schrijven.
Mensen maken een foto en delen dit met de wereld en zo word het merk bekender
.... ik vraag me ook elke keer hetzelfde af! Vre-se-lijk! Het is dat je niet zonder tandpasta kan, maar anders... Wat ik persoonlijk nog irritanter vind (ja het kan) is de reclame van het Kruidvat met die achterlijke stem van Hadewych Minis
Picasso schreef:Hahahaha Joolien.... ik vraag me ook elke keer hetzelfde af! Vre-se-lijk! Het is dat je niet zonder tandpasta kan, maar anders... Wat ik persoonlijk nog irritanter vind (ja het kan) is de reclame van het Kruidvat met die achterlijke stem van Hadewych Minis
Picasso schreef:Hahahaha Joolien.... ik vraag me ook elke keer hetzelfde af! Vre-se-lijk! Het is dat je niet zonder tandpasta kan, maar anders... Wat ik persoonlijk nog irritanter vind (ja het kan) is de reclame van het Kruidvat met die achterlijke stem van Hadewych Minis
Zo enorm overdreven, moet dat nou?Joolien schreef:Picasso schreef:Hahahaha Joolien.... ik vraag me ook elke keer hetzelfde af! Vre-se-lijk! Het is dat je niet zonder tandpasta kan, maar anders... Wat ik persoonlijk nog irritanter vind (ja het kan) is de reclame van het Kruidvat met die achterlijke stem van Hadewych Minis
Is dat Hadewych? Dat meen je niet
Aranel schreef:Ooooh yes yes een reclame ergernis topic![]()
Mijn nummer 1 first world problem is echt reclame ergenissen. Die scheef gefilmde Sensodyne is heel erg inderdaad maar de aller aller ergste vind ik de Mr Muscle (volgens mij, mijn walging van die reclame is zo groot dat ik het merk vergeten ben). Van die vreselijk slecht nagesynchroniseerde oostblok huisvrouwen. Aaaaah dan kan ik de tv wel slaan. Net als die vrouw die een expert moest worden van haar tandarts. Zo de tanden uit haar smoel![]()
En die mutsen van Antikal die nog steeds met schoonmaakmiddel X schoonmaken terwijl ze toch echt al tijden in die k** reclame spelen waardoor die kerel iedere keer met de Antikal moet lopen zwaaien.
Het moge duidelijk zijn dat ik agressie problemen krijg van veel reclames.