Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Britta31 schreef:Je bent 13 en nog in de groei.Je lichaam verandert nog helemaal hoor.
Argai schreef:Ik heb dat helemaal niet,
dat altijd wel iets beter kan. Ik ben meer dan alleen mijn lichaam. Ik ben totaal niet perfect en heb ondertussen geleerd dat ik dat niet hoef te zijn... Je kan echt niet perfect zijn/worden. Die gedachten kan jou mentaal slopen. Ik ben heel blij met mijn vetrolletjes en mijn te dikke bovenbenen. Ik zou er niks aan willen veranderen.
Ik denk dat mensen die wel denken dat ze perfect moeten zijn een beetje onzeker zijn over zichzelf. Maar dat is nergens voor nodig. Wees trots op je lichaam en op jezelf
een voorbeeld hebben mag, zeker, dat is juist goed, maar twijfel nooooit aan jezelf 
leef op dat gebied gewoon voor jezelf. Niet voor een ander. Thesserd schreef:Belangrijkste is om te beseffen dat mensen in films en fotoshoots niet echt zijn. Echt, zet ze zonder video- en filmbewerking en zonder make-up neer, en het stelt meestal nog weinig voor.
Ik heb er zelf niet zo veel last van. Ik zie wel verbeter punten aan mijn lichaam, maar niet op zo'n manier dat ik er heel ontevreden of onzeker over ben.
Wat als we ons niks zouden aantrekken van wat anderen vinden? Want daar gaat het uiteindelijk om toch...leef op dat gebied gewoon voor jezelf. Niet voor een ander.
VivaLaVida schreef:Als je problemen hebt met je buikje of rolletjes oid dan kun je toch gaan trainen?
Als je ergens echt last van hebt zoals hele kleine borsten (wat ik trouwens helemaal niet lelijk vind, bij sommige kleding juist mooi!) dan kun je toch gaan sparen voor een borstvergroting?
Of denk ik er nou zo makkelijk over..?
VivaLaVida schreef:Als je ergens echt last van hebt zoals hele kleine borsten (wat ik trouwens helemaal niet lelijk vind, bij sommige kleding juist mooi!) dan kun je toch gaan sparen voor een borstvergroting?
VivaLaVida schreef:Als je problemen hebt met je buikje of rolletjes oid dan kun je toch gaan trainen?
Als je ergens echt last van hebt zoals hele kleine borsten (wat ik trouwens helemaal niet lelijk vind, bij sommige kleding juist mooi!) dan kun je toch gaan sparen voor een borstvergroting?
Ibbel schreef:VivaLaVida schreef:Als je ergens echt last van hebt zoals hele kleine borsten (wat ik trouwens helemaal niet lelijk vind, bij sommige kleding juist mooi!) dan kun je toch gaan sparen voor een borstvergroting?
Daar gaat dit topic nou net over volgens mij. Dat het zo 'gewoon' is om dan maar voor een operatie te kiezen.
Terwijl eigenlijk allang bewezen is dat opereren de onvrede met jezelf niet wegneemt. Want als die borsten zijn gedaan, dan is het daarna wel de bips die een lift moet. Of wallen, of rimpels, of buikvet...