Allereerst hartelijk dank als je het gelezen hebt en ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik nog kan doen.
In april dit jaar liep mijn telefoon abo af, dus direct bij een andere provider een nieuw abbo afgesloten met nummerbehoud. Echter vanaf de dag dat ik overgegaan ben, kamp ik met internetproblemen.
Ik heb H of H+ als ik buiten mijn wifi zone kom. De klantenservice gaf aan dat dit in principe nog beter zou moeten zijn dan 3G. Maar goed, dat kan zijn, in mijn geval dus niet. Ik kan niet optimaal gebruik maken van mijn internet. Internetpagina's laden vaak niet, en mocht dat soms wel het geval zijn dan duurt dit meerdere minuten. Maar tegen de tijd dat je op de gewenste pagina komt, krijg ik alweer de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Internet bankieren gebruik ik veel buitenshuis maar deze doet het nooit. Facebook laadt in sommige gevallen, maar dan kan ik geen foto's zien (witte vlakken) en reacties plaatsen lukt in 2 van de 10 gevallen na heel vaak op de knop drukken om het opnieuw te proberen vanwege geen internet verbinding. Whatsapp berichten worden uiteindelijk wel verstuurd na lang wachten maar bijvoorbeeld foto's kan ik weer niet sturen. Kan nog tig voorbeelden opnoemen maar 8 in de 10 gevallen laadt gewoon niks. In de andere 2 gevallen zeer en zeer langzaam.
Ik heb de simkaart in mijn moeders telefoon geplaatst, en daar heb ik wel 3G. Als ik haar simkaart in mijn telefoon doe heeft zij ook 3 of 4G.
Ik bel al sinds april met de klantenservice maar ik word gewoon niet goed geholpen. Na lang aandringen een nieuwe simkaart ontvangen (na 5 maanden!!) maar wederom zelfde probleem. Internet instellingen al meerdere keren opnieuw ingesteld maar het probleem blijft.
In het buitenland heb ik ook geen bereik. Ik kan dus niet bellen en smssen hier en ook niet andersom. Volgens hun zou dat gewoon moeten werken. Ja leuk, maar het werkt dus niet!
Betreffende provider weet volgens mij ook geen oplossing. Maar goed, het contract loopt nog 1,5 jaar!
Zit met mijn handen in het haar. Ik betaal al 5 maanden voor internet wat zo goed als niet werkt. En moet ik dan nog anderhalf jaar zo doorgaan? Ik ben echt niet getrouwd met mijn telefoon maar ik heb niet voor niks een internet abbo genomen natuurlijk. Het is echt bijzonder irritant.
Opzeggen kan natuurlijk niet, dat begrijp ik. Maar ik kan dus gewoon helemaal niks?
Ik hoop dat iemand hier mij misschien kan vertellen wat mijn rechten in deze zijn..
Sorry als het verhaal een beetje warrig is, heb redelijk snel getypt omdat ik nu onderhand echt geïrriteerd ben.
Super bedankt als je dit gelezen hebt!
!
) maar werd afgescheept met: dat kan ik niet beloven.