Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Handig weer van mij ..
IsaCalixa schreef:Ik heb een papiertje gekregen, maar waar dat is gebleven..Handig weer van mij ..
Ja, ik wil ze morgen opbellen.
Via mijn internetbankieren is terugstorten niet mogelijk, bij dat nummer?
Ir111 schreef:Storneren van incasso's van loterijen is meestal niet mogelijk. Wel direct een incassoblokkade laten aanbrengen zodat er in de toekomst niet geïncasseerd kan worden.
why zouden ze langs alle deuren gaan en zomaar iets gratis geven??? Er zijn maar weinig dingen gratis
(behalve dan de karretjes met gratis promomateriaal die voor supermarkten weleens uitgedeeld worden denk aan kauwgom en cola enzo) Dorine92 schreef:Onzin je bank kan het geld gewoon terughalen. Ik heb een keer gehad dat unicef zomaar geld jatte van mijn rekening, [...]Dus dat kan wel degelijk.
Ir111 schreef:Dorine92 schreef:Onzin je bank kan het geld gewoon terughalen. Ik heb een keer gehad dat unicef zomaar geld jatte van mijn rekening, [...]Dus dat kan wel degelijk.
Sorry maar wat jij zegt is onzin. Voor loterijen gelden andere regels mbt incasso's. Ook wel logisch want anders kun je als je niets gewonnen hebt je incasso storneren...

KimL86 schreef:Ik had laats van de Staatsloterij een gratis lot.
Via de telefoon dan. Maar daar werd bij gezegd dat je dan een lidmaatschap afsloot.
Dit kon je dan wel ook meteen weer opzeggen (1 keer moest je dan wel betalen).
Via de website heb ik een berichtje gestuurd dat ik na de september trekking op wou zeggen en dezelfde dag al kreeg ik een berichtje terug dat het stop gezet was.
Was het bij jou ook niet zoiets? Dat je dan minimaal 1 keer mee zou moeten spelen?
Kijk anders op de website, vaak kun je via daar wel op zeggen. Alleen die 25 euro zul je niet meer terug krijgen.
Wel slecht dat ze dat er niet duidelijk bij gezegd hebben.