Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kusvoorjou schreef:Dat de klas tegen valt en dat dit na 3 weken nog zo is kan ik mij voorstellen. Maar dat je na 3 weken al weet dat de opleiding tegen valt, snap ik niet zo. Dat kan je nu toch nog helemaal niet weten?
Als ik jou was zou ik blijven aandringen (desnoods elke dag) dat je je echt niet op je gemak voelt en er echt heel erg mee zit. Helpt dit niet, misschien eens met je ouders er bij een gesprek aangaan met je leraar/mentor?
ilaan schreef:Ik herken je probleem. Ik heb hetzelfde. Ben ook ineens weer ziek terwijl ik dat voorheen nooit was. Heeft imo puur met stress te maken.
Ik weet nog niet wat ik doe, over naar een andere klas kan niet want er is maar 1 klas op deze opleiding. Snap je probleem maar heb er ook geen oplossing voor. Het enige wat ik weet is dat dit echt een rot probleem is waar je school echt nodig voor hebt.
nardxash schreef:Sizzle schreef:Wat is er dan precies niet leuk aan de klas?
Want 3 weken is wel erg kort om gelijk al medische problemen van te krijgen hoor.
Dan ga ik haast denken aan fysiek geweld.
Ik word niet gepest maar ze laten mijn links leggen en negeren mij
Kahawa schreef:Wat is de gemiddelde leeftijd in je klas?
Klassen worden willekeurig ingedeeld, er zijn vast wel individuen waar jij het mee zou kunnen vinden als je zelf een klein beetje initiatief neemt (en ja dat is eng als je jezelf al zo onzeker voelt).
edit: Mijn ervaring is, ook al is er een soort van groeps/kliekjesvorming, er zijn altijd mensen die zich daar ook niet zo bij thuis voelen, ook al maken ze er in jouw ogen misschien deel vanuit.
heidy_wilco schreef:Beantwoord even deze vraag: Vond je je klas vanaf dag een al niet leuk?
Je zegt dat je pas klachten kreeg en niet lekker in je vel ging zitten nadat je wist hoe je klas is. Dus dan heb je toch niet vanaf dag één al klachten?
nardxash schreef:heidy_wilco schreef:Is er wat gebeurd in de eerste week? Als ze toen wel leuk tegen je deden?
(Ik heb mijn vorige post trouwens even wat aangepast)
Hooguit dat ik een keer een beetje sagarijnig was maar meer niet. Ik zal je tip onthouden
nardxash schreef:Kahawa schreef:Wat is de gemiddelde leeftijd in je klas?
Klassen worden willekeurig ingedeeld, er zijn vast wel individuen waar jij het mee zou kunnen vinden als je zelf een klein beetje initiatief neemt (en ja dat is eng als je jezelf al zo onzeker voelt).
edit: Mijn ervaring is, ook al is er een soort van groeps/kliekjesvorming, er zijn altijd mensen die zich daar ook niet zo bij thuis voelen, ook al maken ze er in jouw ogen misschien deel vanuit.
De gemiddeld leeftijd is wel 16/17