typisch jou.. onhandigheid!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

typisch jou.. onhandigheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:21

Hallo bokkers!

Nu ben ik zo'n blonde dame die natuurlijk wat onhandige momenten heeft. En zolang er niks mis gaat kunnen we er smakelijk om lachen.
Maar nu ben ik benieuwd naar jullie onhandigheden. Wat gebeurd juist jou altijd?!

Hier heb ik 's avonds heel vaak als ik de deurkruk met links wil pakken en niet op let..:
Afbeelding

Ja, een gewoonte die in mijn onhandigheid blijft haken, letterlijk en figuurlijk!

Ik ben benieuwd!

Britt_Sisi

Re: typisch jou.. onhandigheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:22

Haha herkenbaar. Ik hang vaak met mijn tas aan een deurklink of trapleuning. Heel onhandig als er veel mensen achter je lopen!

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:23

ik heb dat dus met de lusjes van mn broek :=

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:24

Uhm, als je dat hebt, is je horloge gewoon te groot _O-

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:29

CharlotteJay schreef:

Guilty!! Heb ik ook last van. :')

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:30

Hahaha zo herkenbaar met broeklusjes, of oordopjes, met nog veel meer zulke stomme dingen zoals een klink misgrijpen en tegen de deur op lopen :Y)

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:31

Haha, leuk altijd dat soort momenten.

Ik ben bij mij thuis aan het schilderen en echt elke keer, als ik er een beetje naast schilder doe ik het af met een doekje.
Vervolgens draai ik het doekje om om weer een schoon stuk te hebben en dan zit ik weer verf ergens anders aan af te smeren met de vieze kant van dat doekje.
Helaas gebeurt dat dus heel vaak en soms ga ik die nieuwe vlek weg poetsen en gebeurt het gewoon nog een keer.

Ik lach er tegenwoordig maar gewoon om.
Dat soort dingen gebeuren me zo vaak. Iets met niet nadenken, maar doen.

M0N5T3R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:32

Aah zo herkenbaar.... Met tas over je schouder tegen de deurpost lopen,zelfs zonder tas krijg ik et voor elkaar... Tegen de trapleuning aan lopen. Klein teen stoten tegen de tafel. Laatste traptreden overslaan waardoor je bijna plat op de grond ligt... Yep ik ben echt een kluns

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:37

Kluns meld zich.. Ik blijf vaak met een bepaalde trui aan de trapleuning hangen. Daarnaast zeg ik vaak amdere woorden dan wat in mijn hoofd zit waardoor ik voor onbekenden behoorlijk dom over kan komen. (bekenden kunnen er gelukkig vaak om lachen)
En als ik dan wat doms doe word ik nerveus waardoor ik het nog eens fout doe en dan het liefst onder de grond verdwijn..

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:37

M0N5T3R schreef:
Aah zo herkenbaar.... Met tas over je schouder tegen de deurpost lopen,zelfs zonder tas krijg ik et voor elkaar... Tegen de trapleuning aan lopen. Klein teen stoten tegen de tafel. Laatste traptreden overslaan waardoor je bijna plat op de grond ligt... Yep ik ben echt een kluns

Alles herken ik gewoon := Gisteren gebeurde me iets op school met de laatste traptrede geen idee hoe ik dat nou voor elkaar kreeg maar toen ging ik dus ook half onderuit :')

Ik struikel ook altijd over ieniemini dingen heen, of til mn voeten niet goed op waardoor de neus van mn schoen dus blijft steken op de vloer en ik ook struikel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:40

Britt_Sisi schreef:
Haha herkenbaar. Ik hang vaak met mijn tas aan een deurklink of trapleuning. Heel onhandig als er veel mensen achter je lopen!

CharlotteJay schreef:

Och ja :=
Heel vervelend altijd :')

Ladybird schreef:
Uhm, als je dat hebt, is je horloge gewoon te groot _O-

Valt geloof ik mee! Ik kom er met een rotgang altijd tegenaan. Vraag me niet hoe, maar mijn zus overkomt het nooit :') (zelfde maat ;) )

czarina schreef:
Kluns meld zich.. Ik blijf vaak met een bepaalde trui aan de trapleuning hangen. Daarnaast zeg ik vaak amdere woorden dan wat in mijn hoofd zit waardoor ik voor onbekenden behoorlijk dom over kan komen. (bekenden kunnen er gelukkig vaak om lachen)
En als ik dan wat doms doe word ik nerveus waardoor ik het nog eens fout doe en dan het liefst onder de grond verdwijn..

Haha, dat spreken van andere woorden :=
Ook ik ben schuldig!

M0N5T3R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:41

_Balou schreef:
M0N5T3R schreef:

Alles herken ik gewoon := Gisteren gebeurde me iets op school met de laatste traptrede geen idee hoe ik dat nou voor elkaar kreeg maar toen ging ik dus ook half onderuit :')

Ik struikel ook altijd over ieniemini dingen heen, of til mn voeten niet goed op waardoor de neus van mn schoen dus blijft steken op de vloer en ik ook struikel :')

Struikelen over kleine dingen is ook erg herkenbaar ja, zelfs gras sprietjes hebben mij al eens getackeld

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:43

Ik heb altijd stroomdraad om mijn benen gewikkeld als ik nieuwe omheiningen zet!
Een longeerlijn of leadrope is dan ook geen goed idee bij mij

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:47

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 00:10

Och wat herkenbaar. Zit altijd onder de blauwe plekken omdat ik weer eenw ergens tegen aangelopen ben.

Over van alles struikelen. En idd de grasspriet komt mij ook bekend voor haha.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 00:32

Ik val zeker elke week van de trap. Op school ben ik ook al regelmatig van de trap afgegleden of over een tas gestruikeld ofzo :')

Ik hoor zo vaak dat ik onhandig ben :+

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 00:51

Kluns meld zich! :Y)
Inderdaad vast blijven hangen aan deurklinken, ergens over struikelen, wat laten vallen etc!
Met als toppunt dat ik 2,5e week geleden van de trap gevallen ben en m'n bovenrug zwaar gekneusd heb plus een zenuw bekneld.

Gelukkig ben ik niet de enige. :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 02:40

Met mijn laboschort blijven haken aan de trekhaak van de bestelwagen bij het in - of uitladen van de stalen... echt elke keer hé !!! En dan in een rotvaart omdraaien om naar binnen te lopen en halverwege een ruk achterwaarts krijgen en bijna tegen de grond gaan omdat mijn schort dus vast hangt over die bol van de trekhaak en dan losrukken (in kwaadheid), omdraaien en weer hetzelfde !

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 06:04

Ik bots gewoon overal tegenaan, ik kijk niet eens meer op van vreemde blauwe plekken, want 'Ik zal wel weer....'
Verder zijn dingen als luxaflex omlaag doen (scheef) of de tv tafel poetsen (kabels los) gewoon echt geen goed idee voor mij.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:46

Dit heb ik zo regelmatig met een jas, vest of gewoon een tshirt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:55

Ik heb wel altijd blauwe plekken zonder een idee waar ik die opgelopen heb :')

De voordeur een keer opengedaan, alleen stond teen in de weg dus teennagel eraf gewerkt .

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:02

Och jee, of ik me hierin herken!!
Maar daar is inderdaad nog om te lachen.

Minder leuk vind ik dat ik heel slecht ben in het onthouden van gezichten!!
Dan wordt er enthousiast naar mij gezwaaid of geroepen en dan heb ik werkelijk géén idéé wie het is.
Of iemand die me spontaan op straat drie dikke kussen geeft en roept blij te zijn om me te zien.......euh.......

Ik klets dan maar zo veel mogelijk met iemand mee in de hoop er achter te komen wie er voor me staat, maar volgens mij staat de wanhoop op mijn gezicht te lezen volgens mij.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:03

M0N5T3R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:51

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:54

Mijn tas blijft altijd hangen in de draaideur op het werk.. Waardoor de deur weer blokkeert en ik met mijn beschaamde kop eerst terug naar buiten/binnen schuifel en m'n pasje nog een keer erdoor haal en snel naar binnen/buiten ga :')