Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gydja schreef:Fijn om te horen dat jullie het niet zo gek vindenDat lucht in elk geval weer heel erg op. Ook om te lezen dat ik niet de enigste ben die dat heeft gedaan.
Charr_x schreef:Ik zie het best vaak gebeuren dat mensen hun lunch geven aan iemand die aan het bedelen is. Je doet een goeie zaak en je weet zeker dat ze er geen dingen van kunnen kopen die niet noodzakelijk zijn!
Misschien sprak de man geen Nederlands en zorgde dat voor de verwarring?

Gydja schreef:Charr_x schreef:Ik zie het best vaak gebeuren dat mensen hun lunch geven aan iemand die aan het bedelen is. Je doet een goeie zaak en je weet zeker dat ze er geen dingen van kunnen kopen die niet noodzakelijk zijn!
Misschien sprak de man geen Nederlands en zorgde dat voor de verwarring?
Geen idee. Ik heb hem verder niet horen praten. Alleen horen ja zeggen na dat hij me heel raar zat aan te kijken. Hij leek mij gewoon Nederlands. Hij snapte wel de zin ''wilt u dat wel hebben?'' ook zat hij mijn broodjes zeer vreemd te bekijken alle kanten van het zakje waar het in zat. Ja de broodjes waren een beetje geplet onder in mijn tas maar ze zijn nog gewoon eetbaar.
inmiddels heb ik wel geleerd dat ze meestal zelf een vork hebben 

IngridM schreef:Niet gek hoor; super juist ! Ik geef hier de man met zo'n krantje wel eens iets te eten of drinken. Geen geld. Drugs vind ik niet zo'n nuttige besteding haha
..