Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! 3 jaar geleden had ik bij de kapper een permanent krullen gezet. Was dr helemaal blij mee. Mn haar werd niet zo snek vettig (word meestal na een dag vettig) en ik had ook minder jeuk (roos volgensmij. Gebruik soms ook head&shoulders daarvoor). Dus ik was er helemaak blij mee! Mijn haar paktte het ook supergoed, dat het er gewoon 2 jaar in heeft gezeten.
Nu dacht ik, om het weer te toen. Krullen vond ik leuk staan, en zo werd mn haar ook 'beter'. Dus afspraak gemaakt bij een andere kapper(deze werkt bij de kapper waar ik het de 1ex ook heb laten zetten, en heeft de diploma's) om te laten zetten. Wel andere krullen, omdat het de vorige keer de eerste tijd kleine krulletjes waren..
Dus toen zag het er zo uit;

Alleen zat er natuurlijk allemaal haarlak etc in. Dus ik moest 's avond wel douchen (is er in de ochtend ingezet). Dus toen ik had gedoucht en t opgedroogd was, zat er gewoon niks(!) meer in. Whut. De volgende dag zag het er zo uit;

Niks dus. Alleen toen kwam het. Het ging helemaal pluizen, voelde heel raar aan, en er kwamen snel klitten in. Ik hoefde maar 100m te fietsen en ik kwam er niet meer door.. Ik durfde het ook niet meer los te dragen.. 2 weken laten rusten en opnieuw laten zetten. Mocht 3 dagen mn haar niet wassen, en ze had er verder ook niks ingedaan. Dus dat kon wel. Na de 3e dag gaan douchen. Toen zat er nog wat in. Even gekamd, en toen het bijna droog was ook (anders kom ik er niet doorheen). Maar langzamerhand ging het er steeds meer uit.. Ik kan het eigg gewoon niet kammen zonder dat het er uit gaat. Maar k moet wel, anders is het 1 grote klit waar k niet doorkom...
We gaan het niet opnieuw laten zetten. Maar mn haar is nu gewoon beetje verkloot.. Het pluist nogsteeds erg, permanent blijft niet zitten, klit nogsteeds erg snel (en dan ook echt dikke knopen)... Maar ook met erg veel cremespoeling kom ik er nog niet doorheen...
Nu verf ik t elke winter wat blonder, maar dat durf ik niet aan.. Dus dat doen we niet...
Dus iemand de gouden tip wat ik kan doen?!
Het ziet er nu zo uit;