Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, maar het is een idee 
Sofietjex schreef:Ik denk dat het best is dat ik me in het begin vooral op 1 tak focus. En later als er vraag achter is uitbreid
en niet iedereen wil de zelfde instructtrise Myrthe2003 schreef:Ik vond de prijzen van de lessen wel duuren niet iedereen wil de zelfde instructtrise
Sofietjex schreef:Myrthe2003 schreef:Ik vond de prijzen van de lessen wel duuren niet iedereen wil de zelfde instructtrise
Ik reken nu €20 voor een uur privé les, denk niet dat het zo duur is..
Het is een keuze die je dan maakt of je bij wilt komen lessen of niet. Ik wil er over nadenken om externe lesgever toe te laten als je enkel op stal komt staan
Amaranth7 schreef:Wat is je eigen ervaring binnen de paardensport?
Op welke stallen heb je gewerkt, wat voor niveau heb je gereden? Heb je initiator, trainer A of B?
Belangrijke vragen waarop ik baseer hoeveel ik voor een les uit wil geven.

Ik weet niet waar in Limburg je zit en er zullen vast wel gekken te vinden zijn die hier in willen mee doen maar de vraag is of er genoeg gekken zullen zijn om van rond te komen.Ayasha schreef:Ik vrees dat je aan deze prijzen eerder lesgevers als Jos lansink, Philippaerts enz moet gaan aantrekken om het verleidelijk te maken.Ik weet niet waar in Limburg je zit en er zullen vast wel gekken te vinden zijn die hier in willen mee doen maar de vraag is of er genoeg gekken zullen zijn om van rond te komen.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil je niet beledigen, maar ZZ is niet het niveau waarvan ik denk "JA!! Daar zou ik wel bij een academy willen voor gaan."
Dan zijn er bekendere ruiters binnen Limburg ...