Waar ben jij vandaag trots op?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marley93

Waar ben jij vandaag trots op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 14:49

Hoi Bokkers!

Ik volg dit topic al een tijdje, en vind het ook heerlijk om mijn hart er te luchten. [LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?
Maar nu dacht ik bij mezelf: tja, hoe lekker het ook is om je frustratie er daar even uit te gooien, soms heb je ook van die dagen dat je gewoon heel trots bent op jezelf. Is daar geen topic over?
Nou, bij deze! :) Hier kun je schaamteloos vertellen waar je trots op bent vandaag, en als je wilt ook waarom.

Ik zal beginnen:
Ik ben trots dat ik vandaag mijn inleiding en theoretisch kader van mijn derdejaars onderzoek heb afgemaakt zonder het af te raffelen. De rest kan ik pas in januari doen, maar dit heb ik af, en dat voelt goed!

Ik ben heel erg benieuwd waar jullie trots op zijn. En onthoud, het kunnen ook hele kleine dingetjes zijn! ;)

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 14:52

Ik ben ontzettend trots op mijn paard. Ze is heel erg bang voor tunnels en ze ging er zonder andere paarden doorheen.
Voor de rest ben ik gewoon trots op de band die we hebben, mijn paard vertrouwd me zo goed dat ze dus iets heel engs durft te doen omdat ze me dus vertrouwd <3

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 14:54

Enorm leuk idee!

Ik ben enorm trots op mijn lieve verzorgpony's! <3 Silver omdat ze zo ontzettend haar best deed bij longeren vandaag, terwijl ze daar een hekel aan heeft. En Romy omdat ze vandaag voor het eerst in 6 maanden weer gereden is en dat zo goed ging! Niemand had gedacht dat ze ooit nog bereden zou kunnen worden, maar het tegendeel is bewezen <3

Lauraaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 14:56

Wat een leuk idee :D

Ik ben trots dat ik een geweldige kans krijg bij mijn verzorgpaardjes!

Vandaag ben ik trots op de les die we samen gereden hebben, die ging zo lekker..

Anoniem

Re: Waar ben jij vandaag trots op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 14:58

Ik heb zonder handen en zadel gegaloppeerd!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 15:10

Zonder handen :')

Ik ben er trots op dat ik vandaag nog niks gedaan heb en alleen maar lekker lui rond hang
Heerlijk *\o/*

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 15:12

Dat ik een uur stil heb gelegen in een MRI. Na een half uur ging mijn neus jeuken, maar ik ben eraf gebleven :+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 15:12

Ondanks dat ik dikke hoofdpijn en buikgriep heb toch naar mijn verzorg pony ga, wat 7km fietsen is omdat hij ingesmeerd moet worden met eczeemzalfjes

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 15:16

Vandaag, for the first time ever, een skinny jeans gekocht O:)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 16:16

Tof dat jullie het een leuk idee vinden! :D

En voor iedereen natuurlijk een dikke +:)+ !

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:24

Ik ben trots op mijn bijrijdtuiger, omdat ik nu toch echt wel merk dat hij me vertrouwt en niet zo snel meer schrikt. Als ik zeg dat we ergens langs kunnen gaat hij er wel langs, al vindt hij het eng, hij luistert naar me. Gister ontzettend goed gereden en trots op die reus! Super lekker gereden en meneer begint al aardig nageeflijk te worden, en ik ben dara toch wel trots op, een tuiger die overal van schrikt die onder controle wordt gehouden door een meisje die sinds twee jaar weer rijdt <3
Gister ook door een grote, diepe waterplas gestapt (bak lag een beetje blank aan de achterkant), dat vond hij wel spannend maar op me vertrouwend deed ie wel *\o/*

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:27

trots op mijn vriend dat ze gisteren met het ek (internationaal) touw trek toernooi 12e zijn geworden van de 40 teams! :)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:33

+:)+ Goed topic TS!! :D

Ik ben trots op mijn brave haflingervent.
Hij liep vanmorgen weer heerlijk <3

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 22:31

Dat ik onlangs ik het toch niet breed heb ik een flink bedrag al bij elkaar gespaard heb. En dat dat lekker naar m'n vakantie gaat volgend jaar.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 22:35

Op hoe mijn moeder haar leven weer oppakt.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 22:37

Trots op mijn paard, we reden langs de weg toen ze over de Zaan een speedboot zag gaan. Ze schrok zich een ongeluk en wou er als een idioot vandoor gaan. Maar ze bleef luisteren, en ging niet harder dan een heel gespannen drafje. Blij dat ze ondanks alles gewoon blijft luisteren :) Wat een top paard is het ook!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 22:40

trots op men paardje dat hij na bijna 1 maand niet rijden weer het draadje oppakt <3

Zil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 22:51

Ik had ook een tegenhanger gemaakt van mijn 'erger' topic, maar die is gesloten omdat er al 1 was. Iets in trant van: waar werd je blij van vandaag... Ik weet de titel niet meer precies.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 22:53

Leuk idee dit! :)

Dat ik vanmorgen op de weegschaal stond en steeds dichter bij mijn streefgewicht kom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 22:54

Vandaag trots dat ik echt wat nuttigs gedaan heb, namelijk opruimen!

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 23:05

Ik ben trots op mijzelf omdat ik (in tegenstelling tot vorig schooljaar) nu echt meer motivatie krijg om te leren en nu gewoon echt zelf probeer dingen echt te begrijpen en vragen te stellen. *\o/*

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 23:09

Ik Ben trots dat ik mijn hbo deeltijd opleiding in 4 jaar heb afgerond naast mijn werk en het laatste jaar ook nog een verhuizing tussendoor. Ik heb het als enige van de klas gehaald.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 23:15

Dat ik vandaag mijn veulen probleemloos aan het halster mee heb laten lopen en ze erna terug kwam en zelf aangaf nog een keer te willen. Ze vindt de aandacht ervan namelijk heel leuk, ze weet dat ze het goed doet dus dat is makkelijk aandacht "verdienen" omdat ik haar uitgebreid beloon voor ieder goed gezet stapje. Zonder halster loopt ze sowieso al mee maar het halster moet ze natuurlijk ook accepteren :+

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 23:22

Ik ben trots op het feit dat mn haar eraf is. Zo klinkt het stom, maar het was heel lang, en ik heb er een flink stuk afgehaald en dat is gedoneerd aan de haarstichting. Die gaan de haren in pruiken verwerken voor mensen die door chemo hun haar verloren zijn.
Nu is het heel kort en ik moet erg wennen,had het het liefst nog iets langer gehouden, maar het was voor een goed doel en het groeit wel weer terug. Dit was gister maar ik ben er vandaag ook nog wel trots op :+

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 23:25

Dat m'n pony vandaag z'n water angst grotendeels heeft overwonnen en tot z'n buik in het water stond! :D