Musiess schreef:Koop ik nieuwe glazen (drinkglazen) en elke dag valt er een stuk..
En na het zoveelste glas besluit je heel wijs voortaan maar plastic glazen te gebruiken. Guess what? Die kunnen ook stuk!
Zat er heel toevallig gisteren nog over na te denken om een dergelijk topic te openen omdat ik zo leuk met de hond had gespeeld. Gooi ik het touw weg, valt ie met een boogje voor mijn voeten. Hond, ook al klunzig, was alvast aan het rennen en knalde daardoor tegen een paal. Terwijl ik het touw probeerde te pakken struikel ik over mijn eigen voeten. Hond, ondertussen bijgekomen van de knal, komt aanrennen en knettert zijn kop tegen die van mij. Bij een tweede poging sla ik het touw tegen mijn eigen hoofd. Hond rent alweer alvast enthousiast weg en slipt finaal op z'n plaat. Bij de derde poging kwam het touw op het kippenhok terecht en die arme hond maar zoeken...
Dat het op het hok klimmen met een ladder en het touw uit de struiken boven het hok pakken goed is gegaan is een wonder.
Verder struikel ik zeer regelmatig over alles, van mijn eigen voeten tot aan hele paarden. Schoonmaken is een festijn waarvoor poeslief maakt dat ze wegkomt, die is niet zo van water overal. Kleding verkeerd om aantrekken, dingen laten vallen, blijven haken, bovenop een mestkar staan en niet meer weten hoe je er af moet...
O ja, die filmpjes van blije honden met hele grote stokken die tevergeefs proberen om door een te smal hek te komen? Lukt ook erg aardig met een staldeur en een mestvork.
En over mestvorken...Die viel laatst om. Ik denk nog 'Zet 'm nou recht want je gaat er geheid op staan en dan moet je die blauwe plek weer uit gaan leggen'. En terwijl ik er naartoe loop om 'm op te pakken...Mja, moet ik het nog uitleggen.
Dus kluns. Moah...beetje maar.