Aangezien ik in het weekend jarig ben en het dus ook dit weekend vier ben ik aan het bedenken wat ik graag wil eten. Zowel qua taart als diner 's avonds.
We willen graag 2 taarten en misschien nog wat cakejes, een taart wordt sowieso appeltaart. Verder komen er 10 mensen die allemaal blijven avondeten. Ik wil niet standaard soep met minipizza's en een broodje, wat dat eten we al zo vaak (op verjaardagen) en dat vind ik niet fantastisch.
Ik ben helemaal fan van de Rens kroes kookboeken en er staan hele lekkere dingen in, maar ik verwacht niet daaruit iets te kunnen maken voor mijn familie. Niet qua lekkers in ieder geval. Want dat is namelijk veel gezonder, en bijv. mijn zusje bevalt dat niet altijd heel goed. Ze vind het lekker, maar heeft liever iets zoeters.
Dus nu ben ik op zoek naar lekkere recepten! Het mag zeker brood of broodjes (etc.) zijn, maar dan wel iets dat specialer is.
Evenals lekkere taart recepten!Alvast bedankt.

Voor de rest is er niets echt iets dat we niet lusten volgens mij...
wij doen dat regelmatig voor vrienden. Sta je wel een tijdje in de keuken maar wel heel gezellig als iedereen koekje voor koekje komt halen
wij hebben een open keuken scheelt natuurlijk wel