Al dan niet tijdelijk.
Verslaafd wil ik mezelf niet noemen maar wel gewend aan het meerdere malen per dag eens op fb kijken.
Eigenlijk vind ik het gewoon zonde van mijn tijd.
Juist met de Facebook app ben ik tot vervelends toe genijgd om net die 5 minuten die ik even vrij heb op fb te kijken, of tijdens pauze op werk.
En dan denk ik weer nou geweldig ik weet weer wat iedereen eet of hoe leuke avond die vage kennis heeft gehad.
Terwijl als ik ze niet spreek in het dagelijksleven die info mij ook niet bereikt zou hebben.
Info waar ik eigenlijk helemaal niet op zit te wachten
Wat maakt dan dat ik toch steeds wil kijken op fb ?
Gewoonte
24 uur geleden was ik er klaar mee en heb ik fb van mijn telefoon afgegooid.
Vanmorgen kreeg ik al de vraag heb je het bericht van .... op fb gelezen ?
Nee die heb ik niet gelezen want ik heb Facebook van mijn telefoon verwijderd.
Ik werd aangekeken alsof ik net medegedeeld had dat ik zwanger was van een 4ling
Ik wil niet zeggen dat ik nooit meer op fb zal kijken of iets maar voor nu is het genoeg geweest.
Weg met info waar ik niks aan heb en genieten van de dingen om mij heen die wel belangrijk voor mij zijn.
Nog meer mensen die van de 1 op andere dag besloten hebben Facebook gewoon niet meer te openen ?
Of mensen die gewoon gezellig mee doen ?
Want wat een onzin lees ik elke dag eigenlijk zeg (foto's van kinderen die hun eerste plasje op het toilet gedaan hebben bijvoorbeeld).
. Nu met mijzelf afgesproken dat ik alleen als ik wakker word en naar bed ga op Facebook mag kijken, en dat werkt wel prima