Verliefd, maar hij wilt niet verder..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Daantjee12

Verliefd, maar hij wilt niet verder..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 16:45

Eens moet de eerste keer zijn, ik open een topic over jongens. Nooit gedaan, nooit aan gedacht, want ja, ik zou nooit verliefd worden... :+
Tot dus 5 maanden geleden. Een goede vriendin van mij studeert, en daar zijn ook de nodige feestjes bij te vinden. Zo gezegd zo gedaan, wij (ik en nog 2 vriendinnen) gingen mee uit naar een kamerfeest. Vrienden C die daar studeert zit bij een vereniging, en zo hadden we ineens een grote groep. En ja, daar stond hij, R. Echt iemand voor mij, en dat werd door C ook al bevestigd. Deze avond enkel wat staan praten en zo ook weer met de hele groep naar het huis van C gefietst.
Volgende feestje stond alweer op de planning. Tijdens dit feestje nog meer contact gehad met R, veel gepraat en uiteindelijk ook gekust. Aangezien C al naar huis was uiteindelijk ook bij hem geslapen (ja echt, alleen geslapen) gevolgd door een ontzettend fijn ontbijtje op bed _/-\o_ .
Na dit avondje volgde een date. Uiteten geweest en romantisch in het park gezeten. Ook na deze date volgde weer een aantal studenten feestjes waar ik na afloop bij hem bleef slapen. Inmiddels ben ik bekend bij de hele studievereniging en ga ik vaak mee.
Maar goed, ik, nog nooit een relatie gehad. Nooit iemand ontmoet waar ik m'n fantastische vrijgezellen leven voor op wilde geven. En dan ontmoet je iemand, iemand die anders is dan alle anderen. Qua karakter leken we totaal niet op elkaar, maar toch paste het, het klikte enorm goed en we hadden lol samen. Ook vrienden van de vereniging bevestigde dit. R is totaal niet iemand die meerdere meiden gehad heeft, hij vertelde nooit iets over 'iemand' en iedereen dacht dus dat dit wel goed zat. En ja, ik ook, ik dacht dat het enorm goed zat. Het voelde heel vertrouwd en fijn, ja voor hem zou ik wel gaan. <3
3 weken geleden, hij nodigde me uit bij hem thuis, hij was alleen thuis en het idee was om samen te koken en te dineren en de volgende ochtend weer naar huis te gaan. Een ontzettend fijn avondje gehad. Gekookt, gepraat, gelachen en heerlijk gegeten. Rondleiding door het huis gehad, wat eindigde in bed :+
Daar lagen we, samen te knuffelen. Het was lang stil en het voelde fantastisch. Tot hij begon; 'wat denk jij van ons?' Ik vertelde hem dat het heel fijn voelt om bij hem te zijn. Wachtend in alle hoop dat hij me eindelijk 'officieel' ging vragen. En toen begon hij; Ja ik vind het ook fijn, maar ... Vele pauzes volgde en wat gebrabbel later kwam het dus erop uit dat hij niet meer dat dit wilt. Dan klapt je wereld even dicht. Ik wist niet wat ik moest zeggen, aangezien ik het totaal anders had verwacht én het echt de meest rotte timing is om het hier over te hebben. :Y) . Het bleef lang stil. Ik heb nog gevraagd waarom niet, maar dat kon hij zelf ook niet zo goed uit leggen. Nadat hij uit bed was gestapt heb ik eerst even lopen janken natuurlijk -O- Uiteindelijk samen de keuken opgeruimd en nog even buiten gezeten. Zonder veel te zeggen. Toen maar gezegd dat ik toch écht naar huis ging, had echt geen zin meer om te blijven slapen. Nog even staan knuffelen en 40 minuten jankend in de auto gezeten. En dan denk je dat je eindelijk iemand hebt gevonden die 'anders' is. C en de andere 2 meiden gelijk opgebeld, die zaten gelukkig klaar met wijn en chocola <3 .

Ik zat met enorm veel vragen, want wat was nou de echte reden? Ik wist het niet en had eigenlijk ook geen zin om erover te praten. Toch zat het niet lekker, heel de dag dacht ik eraan. Afgelopen week was ik weer bij C en de vereniging. Na een aantal biertjes een kort gesprek met R gehad. Hij zei dat hij zich teveel zorgen maakte en hij daarom geen relatie wilt. Ik snap er eigenlijk nog steeds niet zoveel van. Waar maakt hij zich zorgen over? Er is nog ontzettend veel wat ik eigenlijk wilt vertellen, maar als ik bij hem ben sla ik gewoon dicht ofzo. Ik heb na 3 weken nog steeds niet gezegd wat ik wil zeggen of gehoord wat ik graag wil horen. Elke dag denk ik, zal ik hem een berichtje sturen, met alles wat ik kwijt wil? Zal ik hem bellen, wachten tot ik weer daar ben en wéér praten (waar hij waarschijnlijk toch niet op zit te wachten)
Sorry voor het lange verhaal, ik ben erg benieuwd wat een ander (onbekende) in zo'n situatie zou doen..

Zonnebloem

Re: Verliefd, maar hij wilt niet verder..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:50

Ik zou het gewoon vragen. Of hij daar nou wel of niet op zit te wachten. Anders blijf je je dingen afvragen en dan kun je het misschien afsluiten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:54

wacht, begrijp ik goed dat hij je dus na de seks vertelde dat hij toch niet verliefd was?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:56

ik vraag mij eigenlijk heel eerlijk af waarom je met deze persoon verder wilt..
zoals jij het beschrijft inclusief de timing, was zijn doel om je het bed in te krijgen en daarna is het pleziertje er eigenlijk wel af.. tenzij je het prima vind om alleen het bed te delen, want meer wil hij niet..

Natuurlijk zijn er 'relaties' waarbij men ervoor kiest om 'gelegenheidsseks' te hebben, omdat er een klik is, maar beiden geen relatie hebben..

maar ik vind het persoonlijk min om iemand eerst mee het bed in te nemen en direct daarna pas die bom te droppen (krijg een beetje het gevoel 'dan heb ik die vast binnen').

en daarna je vragen afwimpelen of met dooddoeners beantwoorden en wegwuiven, dat is ook niet zoals het hoort..

meid, een wereld vol met leuke kerels.. mannen die je versieren, het bed delen en daarna doodleuk melden dat het alleen om seks gaat, die ben je liever kwijt dan rijk, tenzij je dat zelf ook wilt en het vooraf zo besproken is.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:00

ik zou inniedengeval wel me vragen beantwoord willen hebben en vanuit daar verder kijken. en zorgen waarover? dat je niet goed genoeg voor hem bent enz dat is meestal gewoon iet wat uit zijn hoofd gepraat moet worden dan.
en als jullie uiteindelijk wel voor elkaar bestemd zijn komt het toch wel goed!
maar veel sterkte ts :*

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:02

Ik dacht precies wat Ayasha schreef.
Nu ben je waarschijnlijk geneigd te roepen "Maar hij was anders!" "hij meende het echt"

Maar dat wil je heel graag zo zien als je verliefd bent.
Misschien heb jij dat zo gezien maar was het van zijn kant echt niet zo.

Andere optie is dat hij verschrikkelijke bindingsangst heeft (maar dat niet toe durft te geven).
Je kwam te dichtbij, hij ging er vandoor.

Vraag hem gewoon wat het is. Blijft hij afwijkende antwoorden geven, geen energie meer in steken.

Zoals elena al beschrijft: een wereld vol met leuke kerels.
Plus nu hoef je je leuke vrijgezellige leventje niet op te geven :+

Eilinora

Het komt mij eerder over alsof iets hem dwars zit en hij gewoon geen relatie durft te beginnen.

Bopje

Lastig, klinkt bij mij alsof hij bindingsangst heeft, maar er kan net zo goed heel wat anders aan de hand zijn.
Wel een heel vervelende situatie, kan mij voorstellen dat je vol vragen zit, sterkte :(:)

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:05

Eerlijk ?

Laten gaan echte antwoord ga je waarschijnlijk nooit krijgen.
Twee keer soort gelijk iets mee gemaakt alleen dan niet zo in bed. Heb de eer aan mezelf gehouden en heb het laten gaan hoe moeilijk het ook was . Achteraf ben ik er heel trots op.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:07

Of hij heeft je gebruikt, of hij heeft inderdaad bindingsangst.

In beide gevallen zou ik afstand houden als ik jou was, als hij je echt leuk vind komt hij wel weer naar je toe. En zo niet...dan was hij toch niet "the one" voor jou.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:07

Heel moeilijk, maar vrees dat je hem zal moeten loslaten en hij geen relatie wil. OF hier niet klaar voor is, of dat jij gekker op hem bent dan hij op jou. Of... ga zo maar door! Al is het lastig die gedachte los te laten maar met erover blijven denken schiet je niets op. Richt je op de leuke dingen en je zult merken dat je steeds minder aan hem denkt.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:10

Als je moeilijk vind om face-tot-face je vragen aan hem te stellen, schrijf ze dan op! Schrijf het lekker van je af., stuur hem een mail of brief. Vaak is dat veel makkelijker en dan ben je het toch 'kwijt'.

Joscaa

Wat 'n timing ook van hem, om daar in bed over te beginnen. :')
Nee, maar rot is het zeker en ik ben bang dat je ook geen eerlijk antwoord gaat krijgen, dan zou ik hem al een berichtje sturen met alles erin, dat hij er over kan na denken en de tijd kan nemen om er op te antwoorden. Al herken ik het wel een beetje; van zijn kant. Ik vind het allemaal leuk, lief en aardig; tot het ineens dichtbij komt/serieus word.

Maar bah, dit zijn altijd de nare dingen, net als je denkt dat je de uitzondering gevonden hebt.... :(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

NIVEA, oftewel Niet Invullen Voor Een Ander.
Je kunt het aan hem vragen, maar ga er niet teveel aan hangen. Het echte antwoord zul je waarschijnlijk nooit krijgen. Misschien wilde hij gewoon de lusten, maar niet de 'lasten' om het zo maar even te noemen. Het is wel vervelend dat jij daar even de dupe van bent, maar ga het niet teveel analyseren. Daar help je jezelf niet mee.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:12

Cayenne schreef:
Je kunt het aan hem vragen, maar ga er niet teveel aan hangen. Het echte antwoord zul je waarschijnlijk nooit krijgen. Misschien wilde hij gewoon de lusten, maar niet de 'lasten' om het zo maar even te noemen. Het is wel vervelend dat jij daar even de dupe van bent, maar ga het niet teveel analyseren. Daar help je jezelf niet mee.

NIVEA my ass... Als een kerel na de eerste keer samen vrijen meteen zou zeggen toch niet verder te willen kon ie een stel ijszakjes voor z'n ballen krijgen maar meer niet... :x

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:14

Mee eens, we hebben als vrouwen veel te vaak de neiging om dingen goed te praten. :=

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:14

Hmm lastig, het verhaal kan verschillende kanten op gaan. Of hij heeft bindingsangst of hij wou je het bed in krijgen and thats it. Dat laatste is behoorlijk poedersuiker. Heb ik ook mee gemaakt, maar ik was waarschijnlijk te moeilijk het bed in te krijgen en toen heeft hij het opgegeven. En ik was er van overtuigd dat zijn liefde echt was. Dus mijn eerste ervaring met een jongen was super slecht.

Ik weet in ieder geval dat je het klote is om je zo te voelen zoals jij je nou zou voelen. :(:)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:15

Ayasha schreef:
Cayenne schreef:

NIVEA my ass... Als een kerel na de eerste keer samen vrijen meteen zou zeggen toch niet verder te willen kon ie een stel ijszakjes voor z'n ballen krijgen maar meer niet... :x

:D you go girl! *\o/*

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:18

Misschien is die een beetje bang geworden omdat hij eerst geen vriendin had en nu wekelijks jouw ziet.
Anders had hij het bij jullie ontmoeting dat wel gezegt.
denk ik
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 24-08-15 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:18

:') Ayasha, dat was ook wat ik bedoel, alleen leg ik het op een andere manier neer :D

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:23

me hoela bindingsangst..

dat meldt je dan voor je het bed in duikt:

voor we verder gaan wil ik je wel vertellen dat ik geen relaties aanga..
het bed delen en gezelligheid heb ik niets op tegen, maar als je een relatie zoekt dan denk ik dat we hier moeten stoppen..

iemand die je eerst het bed mee inneemt en dan aankomt met weet ik wat voor reden om geen relatie aan te gaan, die heeft je gebruikt.. of hij nu de opzet heeft om je het bed in te krijgen, of dat hij bindingsangst heeft, maakt niet uit, hij heeft wel eerst iemand het bed mee ingenomen voor hij aangaf dat een relatie niet mogelijk is.. Dus daarmee TS geen keuze gegeven of ze gelegenheidsseks wilde of niet. En hij wist heel goed dat ze meer wilde, anders begon hij er niet direct daarna over.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:26

elenaMM77 schreef:
me hoela bindingsangst..

het bed delen en gezelligheid heb ik niets op tegen, maar als je een relatie zoekt dan denk ik dat we hier moeten stoppen..

iemand die je eerst het bed mee inneemt en dan aankomt met weet ik wat voor reden om geen relatie aan te gaan, die heeft je gebruikt.. of hij nu de opzet heeft om je het bed in te krijgen, of dat hij bindingsangst heeft, maakt niet uit, hij heeft wel eerst iemand het bed mee ingenomen voor hij aangaf dat een relatie niet mogelijk is.. Dus daarmee TS geen keuze gegeven of ze gelegenheidsseks wilde of niet. En hij wist heel goed dat ze meer wilde, anders begon hij er niet direct daarna over.

Wel mee eens met dit!

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:37

Bambi1995 schreef:
elenaMM77 schreef:
me hoela bindingsangst..

Wel mee eens met dit!

Mee eens!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:40

elenaMM77 schreef:
me hoela bindingsangst..

Ook mee eens

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 19:10

Bedankt voor de reacties :*

Hij heeft het inderdaad na de seks verteld, het was alleen niet onze eerste keer. Dat maakt het toch weer ander. C heeft hem er van de week nog op z'n slechte timing aangesproken, ze zei dat hij echt heel raar stond te kijken en pas na een tijdje zei van; ja misschien heb je wel gelijk.. _-:(

Het opschrijven is misschien wel heel slim!