Wat kan ik hieraan doen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Monte_Cristo

Wat kan ik hieraan doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 15:17

Hallo iedereen, ik zit eigenlijk met een probleem en zou graag tips willen hebben.

In januari heb ik een hele leuke jongen leren kennen. Ik kwam een kroeg binnen en zag hem al gelijk. Het was liefde op het eerste gezicht. Na enig oogcontact ben ik op hem afgestapt en hebben we een leuke gezellige avond/nacht gehad. We hebben telefoonnummers uitgewisseld en daarna stroomde de apps binnen. Het was erg duidelijk wij vonden elkaar erg leuk! Toch heeft het een hele tijd geduurd voordat we daadwerkelijk een relatie kregen. Ruim 6 maanden! In die 6 maanden hebben wij er allebei omheen gedraaid. Ik kwam net uit een lange relatie van 10 jaar en had eigenlijk nog niet echt zin om me meteen weer te binden en hij was 5 jaar vrijgezel en heeft daarvoor een relatie gehad die dramatisch eindigde en hij was bang dat de geschiedenis zich zou herhalen. Toch konden we elkaar niet met rust laten en bleven we elkaar zien. Zo vaak hebben we gezegd dat we alleen maar vrienden zouden zijn, maar na een avondje stappen werden we weer in elkaars armen wakken. Ik werd gek van mezelf en uiteindelijk hebben we gezegd dat we dan toch de stap nemen en een relatie zouden hebben. Eigenlijk was die er al, maar we hadden het nooit een naam gegeven.

Nu is het zo dat hij in die 5 jaar een vrij leven gehad heeft. Hij kent heel veel mensen. Hij is een chameur, ziet er goed uit, hij is spontaan en heeft zijn hart op een goede plaats. Dus hij ligt goed bij de vrouwtjes. Ik vertrouw hem voor 100% laat dat voorop staan, maar ik vertrouw sommige vrouwen niet. Ik weet hoe vrouwen zijn. Soms heel erg gehaaid. Zo is er een meisje Ik noem haar S. en zij vind mijn vriend dus helemaal geweldig. Voordat wij elkaar hebben leren kennen heeft mijn vriend 2 keer met S. gezoend. Dat was vorig jaar. Schijnbaar is S. mijn vriend niet vergeten. Telkens als wij op stap zijn is S. er ook en dan bedoel ik naar de kroeg en op festivals, niet als wij met een groepje weg gaan, want ze zit niet in onze vriendengroep. Nu had ik al een paar keer gezien dat mijn vriend met S. stond te praten. Ik geef daar niks om, want hij mag praten met wie hij wil, maar heeft mijn vriend tegen S. gezegd dat wij een relatie hebben en nu gaat het ineens allemaal anders. S. heeft aangegeven dat ze gehoopt had dat hij haar een kans zou geven, waarop mijn vriend tegen haar gezegd heeft dat nooit ging gebeuren want punt 1 hij is gek op mij en wil op geen manier mij kwetsen en punt 2 dat ze in het verleden wel ooit gezoend hebben, maar dat zij totaal niet zijn type is en dat hij vind dat zij totaal niet bij hem past. Zij is hierdoor zo over de zeik geholpen dat ze er alles aan doen om ons uit elkaar te krijgen. Zoals hem proberen te zoenen waar ik bij sta. Hij duwt haar dan meteen weg en geeft haar een grote smoel, maar daar geeft zij verder niks om. Sexy jurkjes aantrekken en voor hem sexy dansen. Ze gaat op de bar staan om zo aandacht van hem te krijgen. Ze zet haar zelf helemaal voor schut, maar ze geeft er niks om. Ik ben het ondertussen wel helemaal zat. Wij gaan graag naar die kroeg omdat het daar erg gezellig is. Al onze vrienden gaan er naar toe, maar heb er zo geen zin meer in om haar daar tegen te komen. Ik heb al eens geprobeerd om met haar een gesprek aan te gaan, maar dan krijg ik allemaal verhalen te horen wat zij allemaal met hem gedaan heeft en dat hij alleen nog maar over de streep getrokken moet worden. Dat het een kwestie van tijd is dat hij voor haar valt etc. Ze is een super mooie meid. Kan zo iedereen krijgen die ze maar wilt, maar ze wil uitgerekend mijn vriend. Wij hebben er geen ruzies door. We hebben het er wel eens over en hij verteld me altijd meteen wat ze weer zei. Hij zegt steeds tegen me dat ik me geen zorgen hoef te maken en nogmaals ik vertrouw hem echt wel. Ik vertrouw haar niet. Maar wat kan ik nu doen? Ik heb geen zin om problemen te krijgen al kookt mijn bloed wel eens als ze zo uitdagend voor mijn vriend staat of dat ze haar armen om mijn vriend slaat om hem te zoenen. Oh dan zou ik haar zo graag eens een klap willen geven, maar doe het niet ook omdat mijn vriend meteen kortemetten met haar maakt, maar ik ben het echt zat aan het worden. Wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen zouden staan? Brand los want alle tips zijn welkom zonder dat ik in de problemen kom zoals een aangifte wegens mishandeling

Anoniem

Re: Wat kan ik hieraan doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:25

Omg, wat een raar mens zeg. Maar ik denk toch dat dit aan jouw vriend is om te regelen. Want hij laat het wel toe tot een bepaald punt.
Eigenlijk wel zielig voor het meisje dat ze blijkbaar geen nee kan accepteren.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:29

1 ding speelt al in je voordeel: voor iemand te bedriegen ben je met 2. Al staat ze met haar tieten bloot te zwaaien, als jouw vriend haar negeert kan ze hoog en laag springen er gaat toch niets gebeuren. Dus ik vertrouw mijn vriend maar haar niet, daar moet je geen bang van hebben. Als jouw vriend te vertrouwen is dan heb je die zorg niet, hoe onbetrouwbaar en sluw zij ook mag zijn.

Wat zegt je vriend er verder van? Je zegt dat hij haar altijd afkapt al ze begint, maar is hij verder nog bevriend met haar? Heeft hij haar al eens heel duidelijk/boos gezegd dat ze ermee moet ophouden? Negeert hij haar verder?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:31

Probeer hier echt boven te gaan staan. Je geeft dit veel te veel lading en geeft haar daardoor heel veel macht. Macht over jou, je emoties, je gevoel en eigenlijk hoe jij je leven beleeft. Het beste wat je kan doen is het loslaten en er geen aandacht aan schenken. Als ze weer probeert te stangen of iets zegt dan lach je vriendelijk en dan zeg je dat je je geen zorgen maakt en dat je liever niet hebt dat ze jou lastig valt met haar ideeën. Verder moet je haar vooral negeren. Zorg dat ze geen controle over jou krijgt en dat je allerlei negativiteit ervaart door haar.
Mocht jouw vriend inderdaad wel voor haar vallen dan is dat niet haar schuld maar die van jouw vriend. En dan weet je meteen wat je aan hem hebt. Helemaal niks dus. Dan was de relatie toch niet bestand tegen toekomstige problemen.
Let go.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:32

Tjah je moet het toch bij je vriend leggen. Hij moet zorgen dat ze stopt. Daarnaast: Als hij zegt dat hij er niks mee gaat doen: Vertrouw daar dan op, heb je met haar verder niks meer te maken.

Celiien

En als jij nu precies hetzelfde doet bij je eigen vriend zoals zij doet? Bedoel niet om het een of ander, maar maak haar maar eens duidelijk dat hij 'van jou' is. Oftewel doe dat slenterige jurkje aan en ga met hem dansen, geef aan 'van mij'. Kijk eens wat er dan gebeurd.

Aan de andere kant denk ik dat ze dan niet ophoud, maar je kan t proberen... Beter dan haar aanvliegen, wat ik helemaal begrijp en waarschijnlijk al gedaan had :')

Solmyrkvi

Pff, typisch geval van iets niet kunnen krijgen en het juist daarom willen. Ik zou er eerlijk gezegd gewoon heel hard om lachen met m'n vriend, dan heeft ze vanzelf door dat ze zichzelf voor banketstaaf zet. Als jij er op in gaat dan heeft ze alleen maar haar doel bereikt.

Ik zou zelf ook nog wel zo kinderachtig zijn om lekker intiem te zijn voor haar neus :x

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:36

Het beste is als hij haar compleet negeert als ze zo raar loopt te doen. Negatieve aandacht van hem is namelijk ook aandacht, en dat is duidelijk wat zij wilt.
Negeren betekend geen aandacht voor haar hebben, en dan is het spelletje toch al snel klaar

Monte_Cristo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 15:37

Nee hij is niet bevriend met haar en is ook al boos geworden. Als hij met haar in gesprek is gaat het dus ook over dat zij niet moet verwachten van hem dat het dus iets word. Ik probeer het inderdaad ook los te laten, maar dat gaat zo moeilijk als ze dus inderdaad met haar lichaam sexy staat te wezen voor ons neus. Ook heeft hij mij bij zich gepakt en mij gezoend, onder de mom van nou oprotten dus, maar als hij mij los heeft zitten haar armen alweer in zijn nek. Ik word er gek van maar hij ook.

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:38

Ik wil eerst even zeggen: Ik vind je vriend een held dat hij der wel even duidelijk heeft verteld hoe het zit en dat hij gek is op JOU. Applausje, niet veel jongens die ik ken zouden dat doen, maar die zouden hun schouders ophalen.

Ik ken je situatie maar al te goed en daarom kan ik je zeggen: lach der volop in der gezicht uit. Geef je vriend een dikke zoen en geniet van je avond. Als zij mogolisch gaat staan doen kan je der nogmaals om lachen.
Want 1. zij zet zichzelf voor schut, 2. ze bereikt er niks mee, 3. zelfs al hadden jij en je vriend geen relatie, dan was hij nog steeds geen relatie met haar aangegaan zoals hij zelf al had gezegd.
Beste optie is dus lachen :')

En zoals al eerder is gezegd, lekker intiem met je vriend doen voor haar neus. Want zo kinderachtig zou ik ook zijn :+
Maaaar dit is wel slecht advies hahahah

EDIT: als hij jou loslaat en zij vliegt weer om hem heen zou ik zeggen: plak 1 avondje helemaal aan hem vast. Misschien komt de HINT dan door en kunnen jullie elkaar de volgende avond ook weer lucht geven

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:42

Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn maar dit klinkt als gedrag van mensen van begin 20. 18-22 jaar.
Je zal zelf een keuze moeten maken: Of ik laat dit los en negeer haar gewoon. Of we gaan gewoon niet meer uit of weg naar plekken waar zij ook is. Gevaar is dan dat je haar alsnog macht geeft over je leven door ontwijkend gedrag te vertonen. Je vriend zal inderdaad ook wel iets moeten doen en dat is netjes vertellen dat haar gedrag ongewenst is. Aan jou is het in ieder geval zeker niet.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:06

Monte_Cristo schreef:
Nee hij is niet bevriend met haar en is ook al boos geworden. Als hij met haar in gesprek is gaat het dus ook over dat zij niet moet verwachten van hem dat het dus iets word. Ik probeer het inderdaad ook los te laten, maar dat gaat zo moeilijk als ze dus inderdaad met haar lichaam sexy staat te wezen voor ons neus. Ook heeft hij mij bij zich gepakt en mij gezoend, onder de mom van nou oprotten dus, maar als hij mij los heeft zitten haar armen alweer in zijn nek. Ik word er gek van maar hij ook.

Dan moet je vriend hier toch duidelijker in zijn. Wat is er mis met een 'ik wil graag dat je van me afblijft' in combinatie met haar armen vastpakken en van hem afhalen? Dat doet ze echt geen 5x en als ze dat wel doet kan hij gerust iedere keer een tandje onvriendelijker haar armen weghalen. Beetje knijpen en pols de verkeerde omdraaien en ze kapt er echt wel mee :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:12

Volgende keer als ze weer opdringerig is dan haal je even een paar drankjes, waaronder een groot glas met iets fel gekleurds er in. Per ongeluk struikelen en over haar heen gooien en anders. Doen wat ik ooit gedaan heb. Een kan met ijswater en blokjes boven haar hoofd leeggieten en erbij vertellen dat ze enige afkoeling nodig is en je dit elke keer zal herhalen. Mocht je vriend hier boos om worden dan vertel je hem maar dat je haar gedrag helemaal zat bent.
Dit zijn van die mensen die proberen te krijgen wat ze willen en hebben ze het dan is de lol er af en gaan ze op een volgend slachtoffer af, gewoon aanpakken die handel.
En een dikke pluim voor je vriend, voor hem is het ook niet leuk.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:14

precies yessy, lijkt me ook een goed plan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:14

Ik zou niks gaan uitlokken, niet gaan lopen bekken want dan zit je jezelf al weer teveel aan te passen naar haar. Laat je vriend eens goed boos worden, of vraag desnoods de mensen van de koreg of ze haar willen aanspreken. Zouden ze bij ons in de kroeg namelijk wel doen.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:17

Ik zou haar proberen te negeren, zowel jij als je vriend. Als ze keer op keer geen enkele reactie krijgt dan gaat het haar vanzelf vervelen. Wat je vriend ook nog zou kunnen proberen is klagen bij de kroeg waar jullie zijn dat hij lastig wordt gevallen, want eigenlijk is het gewoon seksuele intimidatie. Draai het maar eens om, als dit een jongen zou zijn die een meisje op die manier lastig valt zou hij er zonder pardon worden uitgezet.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:26

Kan er geen kerel geregeld worden die de hele tijd aan haar gaat hangen en plakken?
Net zo irritant doen bij haar.

Misschien word ze dat wel moe en houd ze op.

En anders een contactverbod aanvragen,als je het op stalking gooit krijg je die waarschijnlijk wel.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:37

Jeetje wat een bijzonder geval. Allereerst veel respect naar jullie toe. Ik had d'r waarschijnlijk allang een hengst verkocht, en nee, niet zo eentje met wapperende manen. ;)
En als hij het nu eens op poging tot aanranding gooit? Hij hoeft natuurlijk niet daadwerkelijk aangifte te doen, maar dit alleen even hardop tegen haar uitspreken, of ze wel enig idee heeft wat ze doet, wellicht dat er dan een lichtje gaat branden bij d'r.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:40

inowa schreef:
Kan er geen kerel geregeld worden die de hele tijd aan haar gaat hangen en plakken?
Net zo irritant doen bij haar.

Misschien word ze dat wel moe en houd ze op.

En anders een contactverbod aanvragen,als je het op stalking gooit krijg je die waarschijnlijk wel.

I like the way you think ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:42

Alles wat je aandacht geeft, groeit.

Je geeft haar aandacht, energie, en dus macht.
Laat dat gekke mens in haar eigen sopje gaarkoken joh, je vriend gaat toch voor jou. Dus waarom zou je er nog aandacht aan besteden? Laat ze zich heerlijk voor schut zetten, is er nog wat te lachen ook.
Gewoon negeren die hap. Is veel sterker dan er tegenin gaan.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:57

Bah, walgelijk mens. Die ijskan (of rode wijn, of een fles wijn, met fles bij eventueel? :+ ) over haar hoofd gieten is een mooitje. Keihard straal negeren is echter het énige dat echt helpt bij dit soort types. Gewoon tonen hoe ongelofelijk oninteressant ze wel niet zijn... Je vriend neemt wat mij betreft wel een goede positie in, daar mag je voor in je handjes wrijven want best wel wat mannen zouden in het beste geval gewoon onverschilliger reageren denk ik!

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:03

De volgende keer in een overvolle kroeg op een tafel gaan staan en de aandacht vragen... En dan: "Beste aanwezige heren, ik heb voor u in de aanbieding X, die zo wanhopig een man zoekt dat ze zo uit haar kleren springt bij de minste blik en die u wil overladen met aandacht en al wat u maar wenst. Nu gratis want wij willen haar kwijt..."
Zo staat ze eens lekker voor aap...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:05

Celiien schreef:
En als jij nu precies hetzelfde doet bij je eigen vriend zoals zij doet? Bedoel niet om het een of ander, maar maak haar maar eens duidelijk dat hij 'van jou' is. Oftewel doe dat slenterige jurkje aan en ga met hem dansen, geef aan 'van mij'. Kijk eens wat er dan gebeurd.

Aan de andere kant denk ik dat ze dan niet ophoud, maar je kan t proberen... Beter dan haar aanvliegen, wat ik helemaal begrijp en waarschijnlijk al gedaan had :')

Waarom zou TS zich verlagen tot een dergelijk sletterig niveau? :?
Blijven negeren en desnoods dat vriendlief haar een keer iets minder vriendelijk van zich af haalt. Haar eens duidelijk maken dat wat ze doet onder aanranding valt en dus strafbaar is.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:24

maximuss schreef:
De volgende keer in een overvolle kroeg op een tafel gaan staan en de aandacht vragen... En dan: "Beste aanwezige heren, ik heb voor u in de aanbieding X, die zo wanhopig een man zoekt dat ze zo uit haar kleren springt bij de minste blik en die u wil overladen met aandacht en al wat u maar wenst. Nu gratis want wij willen haar kwijt..."
Zo staat ze eens lekker voor aap...

Die vind ik nog beter dan mijn ijsemmer *\o/* *\o/* *\o/* Zou alleen het zinnetje, uit de kleren, veranderen in het vervelend lastig vallen van mijn partner. Dus pas op als u haar dumpt, ze kent het woord NEE niet.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:56

Gewoon negeren, idd alles wat aandacht krijgt bloeit. Misschien moet je vriend nig duidelijker zijn?

Kan zijn dat ze gewend is alles te krijgen wat ze wil omdat ze zo'n goed uiterlijk heeft, wellicht kan ze maar niet geloven dat je vriend haar echt niet ziet zitten en doet ze nu alles om haar gekwetste ego uit te deuken?

Wellicht effectief dat hij haar uitlegt dat ze er weliswaar fantastisch uitziet maar dat ze door haar karakter verder kansloos is ;)