Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Monte_Cristo schreef:Nee hij is niet bevriend met haar en is ook al boos geworden. Als hij met haar in gesprek is gaat het dus ook over dat zij niet moet verwachten van hem dat het dus iets word. Ik probeer het inderdaad ook los te laten, maar dat gaat zo moeilijk als ze dus inderdaad met haar lichaam sexy staat te wezen voor ons neus. Ook heeft hij mij bij zich gepakt en mij gezoend, onder de mom van nou oprotten dus, maar als hij mij los heeft zitten haar armen alweer in zijn nek. Ik word er gek van maar hij ook.

) over haar hoofd gieten is een mooitje. Keihard straal negeren is echter het énige dat echt helpt bij dit soort types. Gewoon tonen hoe ongelofelijk oninteressant ze wel niet zijn... Je vriend neemt wat mij betreft wel een goede positie in, daar mag je voor in je handjes wrijven want best wel wat mannen zouden in het beste geval gewoon onverschilliger reageren denk ik! Celiien schreef:En als jij nu precies hetzelfde doet bij je eigen vriend zoals zij doet? Bedoel niet om het een of ander, maar maak haar maar eens duidelijk dat hij 'van jou' is. Oftewel doe dat slenterige jurkje aan en ga met hem dansen, geef aan 'van mij'. Kijk eens wat er dan gebeurd.
Aan de andere kant denk ik dat ze dan niet ophoud, maar je kan t proberen... Beter dan haar aanvliegen, wat ik helemaal begrijp en waarschijnlijk al gedaan had

maximuss schreef:De volgende keer in een overvolle kroeg op een tafel gaan staan en de aandacht vragen... En dan: "Beste aanwezige heren, ik heb voor u in de aanbieding X, die zo wanhopig een man zoekt dat ze zo uit haar kleren springt bij de minste blik en die u wil overladen met aandacht en al wat u maar wenst. Nu gratis want wij willen haar kwijt..."
Zo staat ze eens lekker voor aap...
Zou alleen het zinnetje, uit de kleren, veranderen in het vervelend lastig vallen van mijn partner. Dus pas op als u haar dumpt, ze kent het woord NEE niet.