Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

anneliesdj schreef:HAha ik heb me dat ook weleens afgevraagd
Zou het niet zo zijn dat hij je weer uitspuugt? Heeft zo'n beest niet een heel klein keelgat, aangezien hij gemaakt is om klein grut te eten? Hoewel ik weet dat ze ook weleens vogels opslokken als die toevallig op het verkeerde moment daar zijn.
of het kan en wat er dan zou gebeuren
AmoorM schreef:anneliesdj schreef:HAha ik heb me dat ook weleens afgevraagd
Zou het niet zo zijn dat hij je weer uitspuugt? Heeft zo'n beest niet een heel klein keelgat, aangezien hij gemaakt is om klein grut te eten? Hoewel ik weet dat ze ook weleens vogels opslokken als die toevallig op het verkeerde moment daar zijn.
Maar overleef je het in die bek? Ik dacht dat je via zn spuitgat weer eruit spoot.
AmoorM schreef:anneliesdj schreef:HAha ik heb me dat ook weleens afgevraagd
Maar overleef je het in die bek? Ik dacht dat je via zn spuitgat weer eruit spoot.

Ik denk dat je hartstikke dood gaat.... Misschien toch de pinguïn proberen?
Traiectum schreef:AmoorM schreef:Maar overleef je het in die bek? Ik dacht dat je via zn spuitgat weer eruit spoot.
Nope, dat kan niet. Een walvis ademt door zijn spuitgat, en dat ding is alleen verbonden met z'n longen, niet met de maag of mond. Als je naar buiten wordt geblazen heb je wel een hele vreemde trip gemaakt
AmoorM schreef:Winged schreef:Wat een mens zich af kan vragenIk denk dat je hartstikke dood gaat.... Misschien toch de pinguïn proberen?
Maar wanneer ga je dood? Omdat je niet zoals bij een haai levend verslonden wordt. Je gaat zo hups die bek in. Lijkt me dood eng!
Ennnn pletten maar! Traiectum schreef:Nope, dat kan niet. Een walvis ademt door zijn spuitgat, en dat ding is alleen verbonden met z'n longen, niet met de maag of mond. Als je naar buiten wordt geblazen heb je wel een hele vreemde trip gemaakt
) SinneJ schreef:Maar die hebben toch van die haarachtige dingen om plankton uit water te filteren? Of bedoel je ook andere soorten dan de blauwe vinvis?
edit: bewijs gevonden!: http://www.whalefacts.org/do-blue-whales-eat-people/ hier staat echt alles in wat je wil wetenof het kan en wat er dan zou gebeuren
nu kan ik ook slapen