Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
structuur en rust voor de kinderen én in eigen huis. Ze vonden het altijd harstikke leuk (en hebben nu 10 jaar later er nog contact mee met 2 van hun nanny's)joyca schreef:de baby kan nog niet zitten, en ik ben dan met de fiets, ik kan wel de fietskar er achter zetten, maar dat is een hoop kabaal om half 7 s.morgens als ik dan naar mijn werk moet gaan, we hebben maar 1 auto en mijn moeder woont een dorpje verder dan ik zelf
joyca schreef:de baby kan nog niet zitten, en ik ben dan met de fiets, ik kan wel de fietskar er achter zetten, maar dat is een hoop kabaal om half 7 s.morgens als ik dan naar mijn werk moet gaan, we hebben maar 1 auto en mijn moeder woont een dorpje verder dan ik zelf
Kimbers schreef:Ik ben absoluut tegen het fietsen met een draagzak. Wat als je onverwacht moet remmen of uitwijken.. knal je zo met je kind op het stuur waarbij je kind dan functioneert als jouw airbag.
Moet een ieder voor zichzelf weten natuurlijk maar ik ga het in ieder geval nooit doen.
Gucci_ schreef:Waarom is niet werken geen optie? Dan had je ook niet aan kinderen moeten beginnen eigenlijk...

Gucci_ schreef:Waarom is niet werken geen optie? Dan had je ook niet aan kinderen moeten beginnen eigenlijk...