Zojuist opende ik mijn mailbox en zag ik een paar mailtjes staan. Eentje van Anonymous Mous. Ik scroll gewoonlijk langs spam en stuur het direct door naar de spambak van mijn mail. Toen ik toch de eerste twee regels bekeek, leek het geen spam. Ik besloot het te openen.
Het mailtje was als volgt, (waaruit ik mijn voornaam en enkele feitjes heb gecensureerd heb vanwege privacy
) :*knip*
Mijn tijdlijn op Facebook staat op privé. Het enige wat voor een ander te zien is, is mijn laatst gewijzigde profielfoto en mijn laatst bewerkte omslagfoto. Mijn informatie heeft niet openbaar gestaan, maar toch staan er dingen in waarvan ik denk: whut, hoe kun je dat toch weten? Het is geen spam, dat kan haast niet, want het is geen automatische gegenereerde mail of Bongoo troep of wat dan ook. Het mailadres waarmee ik gemaild ben, is Outlook. (Verkrijgbaar in PB als je iemand denkt te kunnen vangen
) Ik werk zelf ook met Outlook. Ik vind vraag me toch af... Wat is dit? Kent iemand dit soort mailtjes? Het is té persoonlijk voor spam en ik kan het ook geen liefdesverklaring noemen van iemand die me leuk vindt of iets dergelijks.
En echt... zelfs die lasagne, waar ik zo vaak op geoefend is en die nooit gelukt is... What's this? Toen ik het hele mailtje in de zoekmachine van Google stopte, kreeg ik Error 400, misschien omdat het te lang was? Het mailadres natrekken komt ook niets uit. Wie weet wat het is? Ik heb niet gereageerd mocht het tóch spam zijn. Nog even mijn privacy op Facebook gecheckt en écht alles staat privé. Ik ben maar aan het denken wat het zou kunnen zijn...