Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eilleen333 schreef:Mijn macbook!! Nooit meer ergernis over lege batterijen, trage laptops en niet werkende programma's! Heerlijk om elke dag zorgeloos mijn laptopje open te slaan!
Hetzelfde geldt voor mijn Iphone, maar die heb ik al jaren, dus daar ben ik al zo aan gewend. Maar de trauma's van mijn oude telefoons zitten diep. Liever haal ik deze dan ook niet naar boven om nachtmerries te voorkomen.
Tazzey schreef:eilleen333 schreef:Mijn macbook!! Nooit meer ergernis over lege batterijen, trage laptops en niet werkende programma's! Heerlijk om elke dag zorgeloos mijn laptopje open te slaan!
Hetzelfde geldt voor mijn Iphone, maar die heb ik al jaren, dus daar ben ik al zo aan gewend. Maar de trauma's van mijn oude telefoons zitten diep. Liever haal ik deze dan ook niet naar boven om nachtmerries te voorkomen.
Dat is hier de miskoop van de eeuw. As we speak ligt er een nieuwe iPhone6 (2 uur in huis) aan de reanimatie.![]()
Anoniem schreef:Van die vreselijk foute zuignapjes voor in de badkamer om je tandenborstel aan op te hangen
[img]m/1thZin.jpg[/img
Zulke dingen, alleen dan heb ik er een in de vorm van een kat met pootjes en vriendlief er een in de vorm van een varkentje