Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

skvetta

Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 13:40

Ik ben benieuwd hoe jij ten huwelijk gevraagd bent!

Op 24 juli ben ik ten huwelijk gevraagd tijdens de intocht van de vierdaagse!
Ik moest nog 4 km tot aan de finish waar mijn vriend en mijn vader stonden.
Nu hebben we de datum vast gezet. Het wordt 18 juni 2016!

Yontheke

Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:42

Ik ben ten huwelijk gevraagd onder de Eifeltoren in Parijs op 30/04/2012 en we zijn getrouwd sinds 01/03/2013.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:45

Ik ben ten huwelijk gevraagd tijdens de eerste avond van onze vakantie in Frankrijk, toen we net de BBQ aan hadden gestoken,
heerlijk met zijn tweeën ongedwongen en helemaal niet bijzonder. Ikzelf ben niet van het spektakel dus voor mij was dit geweldig.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:48

Niet :D

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:48

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:53

Ik ben gister ten huwelijk gevraagd tijdens een romantisch boot tochtje met lekker eten vooraf op een boot die mijn vriend van zijn werk heeft kunnen lenen, een hele mooie klassieke sloep <3

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:59

Mijn arme hubs had zo veel moeite gedaan :=

Eerst had hij bedacht dat we een ballonvaart konden doen en dat hij me dan in het bakje zou vragen. Een week van tevoren werd dat afgebeld, want het was MKZ-crisis en ze mochten nergens landen. Toen had hij een vliegtuigje geregeld. De ochtend van die dag werd ook dat afgebeld, omdat het zulk slecht weer was dat ze niet op durfden te stijgen :')
Toen heeft hij mij maar met de auto ontvoerd, helemaal via de dorpen in het noorden van Brabant naar Utrecht en daar naar kasteel De Haar, alwaar hij in een torenkamertje op zijn knieen is gegaan. Toen uit eten in een chic restaurant, compleet met champagne. En toen ik thuiskwam had hij ook nog eens de hele flat met rozen versierd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:00

OutOfTheWood schreef:
[naam] schreef:

Eigenlijk moet er een speciaal Huwelijksbankje voor jullie komen hier op bokt :') _/-\o_
Haha. :D

We gaan het heel klein vieren, precies zoals wij het beide willen.
In kleren die we beide mooi vinden en in onze achtertuin, bij de paarden. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:00

Eleionomae schreef:
Ik ben gister ten huwelijk gevraagd tijdens een romantisch boot tochtje met lekker eten vooraf op een boot die mijn vriend van zijn werk heeft kunnen lenen, een hele mooie klassieke sloep <3
Dat is ook romantisch. <3 Nog gefeliciteerd!

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:04

tijdens de afwas! :D :D :D

ja echt! we hadden het erover en hij zei: 'Zullen we dat maar doen dan?"

en zodoende hebben we een datum geprikt

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 17:10

Op de boeg van de HMS Belfast in Londen :D Heel geregel aan vooraf gegaan blijkbaar, dus dat maakt het extra romantisch!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:30

Op een berg op de wintersport in maart 2013 en okt 2013 zijn we getrouwd :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:33

Tijdens een bbq op mijn verjaardag in bijzijn van mijn en zijn familie. Was super leuk gedaan en ik had het echt niet verwacht of aan zien komen. Inmiddels bijna een jaar getrouwd.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:35

Niet, we hebben heel droog en zakelijk overlegd dat we dat een goed idee vonden, dan was gelijk alles geregeld voor de baby die onderweg was :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:36

Vorig jaar op de plek waar we onze eerste echte date hadden, op het strand bij zonsondergang. Zelfde fles wijn als toen erbij en lekker eten. En ineens zat ie op 1 knie :oo
Met een heel mooi persoonlijk verhaal erbij <3

Volgend jaar gaan we trouwen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:38

Ik heb mijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Geen enorme poespas maar gewoon heel puur.
We voelden hem allebei, hele bom van vlindertjes... :+:

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:43

Hij wou mijn eerste liefde (mijn pony Dennis) laten knielen tijdens een boswandeling, maar die ging alleen maar rollen :+ . Hij kan prima knielen, maar dan moet je het wel juist vragen ;) .

Toen is hijzelf maar op zn knieën gegaan :D .

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:48

In de kroeg toen hij dronken was _O-

Had wel gelijk 20 getuigen :')

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:53

Dennis schreef:
Hij wou mijn eerste liefde (mijn pony Dennis) laten knielen tijdens een boswandeling, maar die ging alleen maar rollen :+ . Hij kan prima knielen, maar dan moet je het wel juist vragen ;) .

Toen is hijzelf maar op zn knieën gegaan :D .

Aaaaaah dat is eigenlijk wel een heel leuk idee!

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:59

Ik ben ten huwelijk gevraagd bij de Noordkaap in Noorwegen om 12 u snachts bij de middernachtzon <3 . We zijn nu 2 jaar getrouwd en verder is het een echte onromantische boer haha! Maar het aanzoek was prachtig daar moet ik het denk de rest van ons leven mee doen _O-

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:03

Lente schreef:
Ik heb mijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Geen enorme poespas maar gewoon heel puur.
We voelden hem allebei, hele bom van vlindertjes... :+:

mijn man heeft het ook zo gedaan. Gaat erom, hoe het gevraagd wordt. Het waar is bijzaak :)

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:07

Een paar weken geleden op 20 juli, waren op vakantie in Turkije en de laatste avond gingen we met de Kids naar het strand om nog wat foto's te maken. Toen eindelijk iedereen er fatsoenlijk opstond met de zelfontspanner vroeg ik oudste dochter nog een foto te maken van hun vader en mij. Toen ging hij op zijn knie... De Kids dachten dat hij een grapje maakte maar heb dus wel alles op foto want dochterlief bleef doorschieten haha.
2 september 2016 einde vd dag trouwen we in het Kralingse Bos/Plas,met het feest pakken we uit... geen dag gasten verder.

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:12

Ik ben 24 september 2014 ten huwelijk gevraagd. Ik kreeg een rebus en daarna een brief met uitleg waar ik heen moest. Vanuit Utrecht moest ik naar Friesland rijden. Daar heeft hij me ten huwelijk gevraagd aan de rand van een bos. Hij kwam op het paard aan rijden. Daarna had hij een luxe overnachting geboekt bij de b&b in de buurt. Heel romantisch <3

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:19

Niet :+ in goed overleg over wat we wilden regelen voor ons samenwonen en met alle voors en tegens van samenlevingscontracten, geregistreerd partnerschappen en een huwelijk kwam dat laatste als beste uit de bus :+ met de kanttekening dat we beide een hele dag met alles erop en eraan niet zagen zitten en dit puur deden voor onszelf. Dus de dag erna heb ik de gemeente gebeld en de datum twee maanden later vastgelegd en manlief is drie dagen carnaval gaan vieren :')

Uiteindelijk is het een heel bijzondere dag geworden zonder poespas maar met de meest dierbare personen om ons heen :+: