Vind het erg lastig om goed rond te komen
Ook vanwege de bijstandsuitkering en me werk, dat is niet stabiel.. Soms werk ik 5 uurtjes in de week en soms 12 uurtjes in de week..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kijk je goed naar je verzekeringen etc? Ik kijk elk jaar weer naar de energiemaatschappij, zorgverzekering, inboedelverzekering etc of ik ergens meer uit kan halen
elk jaar bespaar ik wel weer terwijl ik er hetzelfde of juist meer krijg. Ja kost tijd, maar levert mij altijd wat op
, ik drink alleen water en een enkele keer een sapje. Ranja lijkt mij ook een goede optie is ook niet zo duur. Bij ons in het dorp is er ook een voordeel shop, verkopen ze brood van de dag ervoor. Zelf eet ik krackers met appelstroop of pindakaas en yoghurt overdag, bij de lidl vandaan

en denk ik daarna oeps en boodschappen dan..

sweetwendy schreef:Lege flessen spaar ik ook voor als ik echt niks meer heb..![]()
Voel me er best schuldig over omdat ik een alleenstaande moeder ben met 2 jonge kinderen en een shetlander waar ik alles voor over heb.. Misschien toch wat teveel..
sweetwendy schreef:Het gaat niet om mijn shetlander maar om de vele leuke dingen, speelgoed en alles voor de kinderen en voor de pony terwijl dat niet echt nodig is..
Kom op, je bent volwassen en heb de zorg en verantwoordelijkheid voor 2 kinderen.. Geef jezelf een schop onder je hol en wees strenger voor jezelf.