Mijn vraag: is dit de normale gang van zaken? kan dit zomaar allemaal zonder overleg?
Kijk ik wil natuurlijk best meewerken,maar dat ze dit allemaal op eigen houtje doen? de gemeente weet dat het mijn weiland is,ook politie en D.B. en vele mensen weten dat en hebben mijn tel.nr.
Toen ik aankwam bij de wei waren ze alweer weg. De ijzerdraad [2 lagen] was kapot en lag in de wei,2 kunstof palen waren er half weer ingezet,waarvan 1 paal kapot was,een stukje van de hoek af waar de isolator zat. Het stroomlint was kapot en verkeerd vast geknoopt.
En ik zit met een joekel van een boom in de wei,waar de paarden horen te staan.Ik kan ze niet alleen in de paddock zetten met die regen,dat word dan 1 modderpoel en het is te klein voor 4 paarden.
En dan zegt die brandweer [ik had ze gebelt] ook nog tegen mij:de omheining was al ondeugelijk.Naja zeg! dat is die helemaal niet.Allemaal harde kunstofpalen, 2 lagen ijzerdraad en 2 lagen stroomlint,waar op 1 lint [ bovenste] stroom zit.
De brandweer zei dat de gemeente de boom uit de wei weg haalt.Geen idee wanneer ze dat doen en of ze mij daarover inlichten.Ik heb de omheining zelf zo goed mogelijk gemaakt,alleen de 2 palen moeten dieper de grond in,dat lukt mij niet.
Je ziet aan de onderkant v.d. paal,hoe ver die nog in de grond moet.

De kapotte paal.

De stukken boom langs het fietspad.

De boom in de wei.

Kort filmpje van de brandweer,die grote auto staat bovenop de omheining.Gefilmd door mijn verzorgster die er eerder was dan ik.Ze mocht er eerst niet door,maar ze zei dat ze toch echt de paarden moest voeren en verzorgen.Toen mocht ze er wel door,maar moest wel achterin de wei blijven.
View My Video