Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Cas123 schreef:Ik weet niet wat het in houd zo een cursus, maar als het met stoten en vallen is dan mag ik dat niet. Ik heb rugproblemen en mag niet echt klappen op mijn rug krijgen. Even goed bedankt!
Froukje schreef:Cas123 schreef:Ik weet niet wat het in houd zo een cursus, maar als het met stoten en vallen is dan mag ik dat niet. Ik heb rugproblemen en mag niet echt klappen op mijn rug krijgen. Even goed bedankt!
Nee hoor, dat is niet met stoten en vallen.
Er zit wel een onderdeel in dat je de leraar moet slaan tegen van die kussens, maar dat kun je prima overslaan in overleg
Lay_D schreef:Ik reed vroeger dagelijks met de scooter 10 km naar mijn paard, het was buitenaf en ik moest een stuk langs het bos. Ik nam daardoor altijd een fles Deo mee uit voorzorg, mocht iemand mij kwaad willen doen dan had ik met de deo diegene in de ogen kunnen spuiten zodat ik dan de kans zou krijgen om weg te komen.
Misschien geeft het jou een veiliger idee om ook een bus deo bij je te hebben.
Dus daar hoef je niet zo bang voor te zijn.Froukje schreef:Is de hond een beetje waaks? Vaak beschermt die zijn baasje wel als er wat gebeurd, dat ruiken zeDus daar hoef je niet zo bang voor te zijn.
Kun je niet 's avonds naar stal samen met je moeder?

Cas123 schreef:Froukje schreef:Is de hond een beetje waaks? Vaak beschermt die zijn baasje wel als er wat gebeurd, dat ruiken zeDus daar hoef je niet zo bang voor te zijn.
Kun je niet 's avonds naar stal samen met je moeder?
Hond is niet waaks... en het probleem ligt hem bij het fietsen. Ik moet 10-15 min fietsen om thuis of bij de pony te zijn. Voor thuis moet ik na die weg links en voor de pony rechtdoor....
Cas123 schreef:Hallo lieve bokkers!
Van mijn nicht heb ik inmiddels een bericht gekregen. Ik heb het nr van de politie gekregen zodat ik direct word doorgeschakelt met de politie ipv het 112 nr.
Morgen gaat mijn vader een week op vakantie en doe ik 1 x p.d. de hond. (De buren doen nog 2-3x )
maar dan moet ik ook langs die weg. Nou ik sta werkelijl doodsangsten uit op het moment. Ben heel onrustig..... ik durf gewoon niet de fiets op. Mijn psygoloog kan ik nu niet meer bereiken. Hebben jullie nog tips?????? Mijn moeder is de hele week werken tot 18:00. Dus zij kan niet mee. Heb het gevoel dat ik mezelf gek maak! Dus hebben jullie nog tips??
) Misschien ben je nu angstig voor zulke mannen, door die enge ervaring. (wat ik heel goed snap) Cas123 schreef:Eem andere route kan maar ben bang dat hij ook ergens anders rijd/komt.

Juliette61 schreef:Het kan ook zijn dat een man is die op kind/partner wacht, die daar ook rijd (Als het een manege is dan) die vriendelijk wil zijn. Ik heb ook een keer een wat oudere man gezien die heel vriendelijk lacht en zwaait als ik van school terug kom, die ik echt niet ken. Puur vriendelijkheid. (Is een hele stille weg, en is echt een flinke vent, als die echt eng was, had ik het wel gemerkt) Misschien ben je nu angstig voor zulke mannen, door die enge ervaring. (wat ik heel goed snap)
Is er trouwens geen andere weg naar de pony?
Cas123 schreef:Juliette61 schreef:Het kan ook zijn dat een man is die op kind/partner wacht, die daar ook rijd (Als het een manege is dan) die vriendelijk wil zijn. Ik heb ook een keer een wat oudere man gezien die heel vriendelijk lacht en zwaait als ik van school terug kom, die ik echt niet ken. Puur vriendelijkheid. (Is een hele stille weg, en is echt een flinke vent, als die echt eng was, had ik het wel gemerkt) Misschien ben je nu angstig voor zulke mannen, door die enge ervaring. (wat ik heel goed snap)
Is er trouwens geen andere weg naar de pony?
Nee deze man heeft de dezelfde huidskleur als de 2 mannen. Hij is ook helemaal ingepakt: winterjas, lange broek, helm van de scooter.