Staking van PostNL

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vanessa24

Staking van PostNL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 16:32

Nu PostNL aan het staken is, vraag ik mij af hoelang het kan duren voordat je je pakketje binnen krijgt. Op 14 juli heb ik bericht gekregen dat mijn pakketje bij PostNL is aangeboden. Tot op heden staat er op mijn track en tracecode dat mijn pakketje in het sorteercentrum is. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? Ik moet straks extra kosten maken omdat ik mijn pakket met kattenvoer niet op tijd heb gekregen. Zou ik dat kunnen declareren bij PostNL?

djinnie

Re: Staking van PostNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:34

Staking bij PostNL? Niets van gemerkt, vandaag gewoon nog van PostNL een pakketje binnen gekregen die we pas deze week (gisteren, geloof ik) hadden besteld.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:36

Voor zover ik weet zijn er op dit moment geen stakingen meer.
Dus dan zou jouw pakket vandaag of morgen binnen moeten komen.

Waar woon je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:37

http://www.postnl.nl/klantenservice/bez ... bezorging/

Staking is inmiddels opgelost, maar kan best zo zijn dat ze nog steeds bezig zijn met de achterstand bij te werken in het betreffende depot :j

Beste wat je anders kan doen is even de winkel waar je het hebt besteld, te contacten om te vragen of zij bij PostNL een onderzoek willen laten instellen :j

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 16:37

Ik woon in Nieuwegein. Op de site staat dat ze de achterstand aan het wegwerken zijn, maar dat staat er al een week.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:37

Ik ben bang dat jij niets kan declareren, de overeenkomst is namelijk tussen PostNL en de verzender. Ik heb vorige week zondag een pakket besteld, zou vorige week dinsdag geleverd worden en hij staat nu sinds zaterdag op 'onderweg'. Ben benieuwd of ik hem ooit nog ga krijgen! Ik heb wel de verzender al even gemaild zodat ze weten dat ik nog niets ontvanger heb mocht ik het willen retourneren binnen X dagen.

Hier kwam het kattenvoer op miraculeuze wijze wel op tijd, dus gelukkig geen hongerige katten!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:38

Vanessa24 schreef:
Ik woon in Nieuwegein. Op de site staat dat ze de achterstand aan het wegwerken zijn, maar dat staat er al een week.

Bericht is van vandaag?
Staat dat er al 2 dagen geen stakingen zijn en dat ze hopen donderdag (morgen) alles weggewerkt te hebben.
Dus ik zou tot morgen afwachten en anders even naar de verzender bellen of die er achteraan kan gaan.

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 16:40

Ik ben allang blij dat ik iets simpels zoals kattenvoer heb besteld. Je zou maar op je medicijnen wachten... Maar goed om te lezen dat er hoop is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:41

Ik las het verkeerd en dacht dat er 'stalking van PostNL' stond :')

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 16:42

Ja dat bericht is van vandaag Biebz. Dan hoop ik dat ze morgen langskomen en het pakket bij mijn buren afleveren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:45

Hier ook midden van het land en nog veel vertraging. Wacht al een week op een Omoda en normaal gesproken is die er de volgende dag. Ik hoop dat ik die nog deze week krijg.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:46

Maar achterstand bijwerken terwijl er nog gestaakt wordt is lastig.
Nu is het gelukkig weer rustig en hebben de bezorgers het extreem druk en mogen niet later dan bepaald tijdstip bezorgen. Dus dat schuift door.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:47

Mijn pakketje is retour gestuurd zonder dat ik daar iets van wist. Dus ook geen mail ofzo daarover.
Waarschijnlijk ook door de staking van PostNL.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 17:24

Een paar dagen valt nog mee. Hier in Duitsland hebben ze ook gestaakt. Meer als 3 weken geen post ontvangen en ook geen pakketten.

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 19:39

Zolang? Hmm dan valt mijn week in het niet.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 23:59

Hier kwam het pakket halverwege de avond ineens binnen! 8 dagen later dan gepland maar het is er :D

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 09:06

Mijn moeder werkt als postvoorbereider voor PostNL en deze werden nu gevraagd om ook pakketjes rond te brengen of iig mee te rijden. Bezorgen ging dus gewoon door, alleen wrsl niet alles.

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 09:37

Ik ben benieuwd of mijn pakket vandaag komt. Tis een pakket met handtekening vereist en mag niet bij de buren afgeleverd worden. Eerst een redelijke tijdsindicatie van bezorging tussen 10 en 12 .

Kwam mooi uit gezien ik in de middag afspraken ed heb. En nu opeens is de tijdsindicatie van half 9 sochtends tot half 10 savonds :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 13:03

Hier ook midden land en hier komt de gewone bode nu met de pakjes.. Maar die bieden maar 1 keer aan dus kan ik morgen alsnog naar de AH aan de andere kant van het dorp om een pakket te halen.... :=

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 20:25

Ik wilde maar dat ik het morgen op kon halen bij de AH. Ze zijn vandaag geweest en ik was er niet. Ze komen morgen tussen 8.30 en 21.30!!! Wat zijn dat voor tijden man, kun je helemaal niks maar dan ook niks doen. En de optie om het ergens bij een winkel te komen af halen is er ook niet helaas.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 20:49

Wilawander schreef:
Een paar dagen valt nog mee. Hier in Duitsland hebben ze ook gestaakt. Meer als 3 weken geen post ontvangen en ook geen pakketten.

Precies. Ik heb ook 4 weken geen post gezien. Was leuk met alle rekeningen die gelijk met aanmaning kwamen 8)7

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 20:56

Waardeloos he. Ik had medicijnen voor mijn paard besteld, 1,5 week op moeten wachten! Mijn vriendin kocht een zadel, liet dat bij mij bezorgen en had hem binnen een dag. Niet eerlijk. Ook midden vh land.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 07:50

Dat is helemaal erg Ant. Ik had van de week een pakketje besteld dat was er met een dag. Was trouwens ook zonder dat je een tijdblok doorkreeg. Zou dat de nieuwe service zijn? Dan kunnen ze er net zo goed mee ophouden en je Het af laten halen ergens.
Ik moet nou de hele dag thaus zitten totdat ze komen. Het pakket moet maandag mee op vakantie. }:0

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 08:33

Het is zo wie zo drama bij postnl op het moment. Wacht al een maand op een bit die per gewone post verzonden zo worden. Heb bewijs gezien dat ze het op de post heeft gedaan, maar tot op heden niet ontvangen. Van de week weer een nieuw bit geregeld van dezelfde persoon en deze was binnen 48 hier. Op dezelfde manier verstuurd en alles...

Is toch om gek van te worden. En over die tijdperiode. Die klopt hier nooit, heb met regelmaat dat er staan bezorging tussen 10 en 13 uur. Staan ze om 8 uur al (ochtend) voor de deur. Of om 8 uur in de avond pas. En zeuren als je niet thuis bent (logisch) enz. Klachten is hier echt van de laatste tijd, oude bezorger is met pensioen gestuurd en ze kunnen geen lekkere vervanger regelen. Bijna elke week een andere bezorger........

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 08:48

Hier nog iemand die stevig baalt van de staking.
Zit te wachten op een pakketje uit het buitenland.
Iedereen heeft het recht om te staken, maar dit is waardeloos.
Heb inmiddels ook een hele lijst van "pakketje is hier, pakketje is daar, wordt aangeboden, o nee......toch niet gelukt, andere keer meer succes..........
Om gék van te worden.
Ben in staat om naar het sorteercentrum te gaan en persoonlijk mijn pakje te gaan opzoeken!!!