Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Langzamerhand leer je vast wel wat mondiger te worden, als je veel oefent (met lieve modellen
).
Doorstuderen op deze leeftijd is dan ook zeker geen verkeerde beslissing.Amable schreef:Als ik nu opnieuw zou mogen kiezen dan zou ik graag voor een hele brede opleiding gaan. Iets van marketing, HR, ICT oid. Iets waarmee je later alle kanten op zou kunnen en waar je altijd nog verdieping kan zoeken.
Fiffill schreef:Waar liggen je kwaliteiten wél? Ik lees hier vooral dingen waar je niet zo goed in zou zijn, maar waar ben je wel goed in?

maar ik kan mezelf goed in jou situatie inleven, ik heb erg lang zo gezeten..
sadekeshia schreef:Ik heb ook een hele tijd zo gezeten.
Mijn ervaring hiermee is, dat je van ervaringen leert wat je wel en niet wilt gaan doen.
sadekeshia schreef:Ook heb ik me gerealiseerd dat er waarschijnlijk niet één beroep is dat echt HELEMAAL bij me past, waarschijnlijk zijn dat er meerdere..
Dus ik heb na heel lang (3 jaar) twijfelen, gewoon maar iets gekozen.. Als het werk te doen is, de collega's leuk zijn en het loon ook nog meevalt, dan vind ik het wel goed

JoycexEnya schreef:@leanR
Ik wou juist wel fotografie gaan doen, had er ook heel veel zin in.
Qua diw opleiding was vooral gericht op modellenfotografie, ook waren het alleen maar jongens.
@leanR
Ik hen zelf een camera, ik zocht indd in het begin wel startlijsten af om bij een wedstrijd te ffotograferen. Ik heb ook een tijd voor iemand gefotografeerd maar daar ben ik mee gestopt.
).