Zijn er mensen op bokt die twee HBO studies volgen?
Ik ga binnenkort aan milieukunde beginnen, maar vind andere studies ook heel interessant
Om het keuzegebied voor een eventuele master te verbreden, zou ik graag óók nog biotechnologie volgen!
Ik vraag me dus af, of dit haalbaar is (qua tijden, lessen)
Het is aan dezelfde hogeschool dus ik neem aan dat ik dan hetzelfde bedrag aan collegegeld moet betalen als bij 1 studie..
Wel ga ik het 1e jaar even aanzien, kijken hoe het gaat.
Indien ik de propedeuse behaald heb van milieukunde, ga ik kijken of biotechnologie erbij kan

Dat zou dus betekenen dat ik in jaar 2 van milieukunde, in jaar 1 van biotechnologie zit.
Wie weet of dit in theorie te doen is?
Is er misschien iemand die dit al doet?
Alle ervaringen, tips en ideeën zijn welkom!!

Als het je heel gemakkelijk afgaat dan heb je volgend jaar ook wat in handen voor de examencommissie, en als je merkt dat je er flink aan moet trekken weet je waarom je het niet moet doen, zonder dat je blijft denken 'had ik maar'. 't Is in elk geval zonde om op voorhand alleen maar te gaan bedenken waarom dingen niet kunnen...
En de docenten gaven niet thuis. Maar dat is toch echt een probleem van hoe we het onderwijs zijn gaan inrichten, niet van de studenten. Laat ieder lekker z'n eigen verantwoordelijkheid dragen, dat is al moeilijk genoeg.