Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het ding was eerst niet op voorraad en heb er een paar keer achterna moeten bellen en mailen voordat ik het binnen kreeg.
Tot nu toe (20 x besteld oid) is alles geleverd binnen de aangegeven termijn, bij direct leverbaar heb ik het altijd de volgende dag binnen. 

Sammie schreef:Froukje schreef:Bol.com, Coolblue, Wehkamp, daar kun je prima wat bestellen. Dat is er ook de volgende dag. Bij wehkamp kun je zelfs je eigen tijdsschema kiezen. Ideaal!
Ja heel handig.. Behalve als de postbode zelf vindt dat ie best eerder mag komen en dan vind je het opeens in de schuur.
ik was verbaasd. Overigens ook minder positiefe dingen over hypostore dat ik er telkens achter aan moest mailen wanneer mijn peesbeschermers nou binnen zouden komen bleken ze een maand later gewoon niet meer gemaakt te worden -_- Letizia schreef:Toevallig van de week bij een ruitersportzaak iets besteld, was al laat op de avond, dus verwerking de volgende dag. Zou gisteren binnen komen, maar DPD had geen tijd om door te rijden naar Zeeland en is weer retour naar Etten-Leur gegaan![]()
Ruitersportzaak had dus gewoon netjes hun zaakjes afgehandeld, maar nu was het de bezorgdienst die roet in het eten gooide...

Dus ben benieuwd of ik het morgen nog kan halen.Sammie schreef:Froukje schreef:Bol.com, Coolblue, Wehkamp, daar kun je prima wat bestellen. Dat is er ook de volgende dag. Bij wehkamp kun je zelfs je eigen tijdsschema kiezen. Ideaal!
Ja heel handig.. Behalve als de postbode zelf vindt dat ie best eerder mag komen en dan vind je het opeens in de schuur.