Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Diablo schreef:Ik zit er echt niet mee. Als ik iets niet terug wil zien op internet, plaats ik het ook niet op Facebook.
Verder mogen ze alles van me weten, zo'n bijzonder leven heb ik niet.
kwita schreef:ik vind het gevaarlijk en heb geen account!
ooit ben ik gestalkt en daarna denk je nog wel eens even na..... je geeft vreemde snuiters zo een grote kijk in de keuken.En die types weten echt wel hoe wat te doen en hoe het aan te pakken
begin er niet aan levens gevaarlijk!
HorseTimeXL schreef:Ik ben inderdaad ook wel benieuwd of dit ook geldt voor Facebook Messegner dus de privé berichten. Hoe zit het met die privacy. Of gaat het envelop wat je aan iedereen verstuurd. Ik heb mijn Facebook zo privé staan dat mensen me niet eens kunnen zoeken. Maar ja dat zegt niet dat de mensen van Facebook er niet achter kunnen komen natuurlijk.
Shadow0 schreef:Er zijn trouwens meer risico's. Ik weet dat veel mensen erg voorzichtig zijn met wat ze delen op facebook. En logisch, en heel verstandig. Maar het gevolg is dat er een soort zelfcensuur optreedt, waarin mensen dus geen controversiele standpunten meer durven in te nemen, zich niet meer bloot durven geven, en veel van ons sociale contact erg oppervlakkig wordt. Als dat gebalanceerd wordt door veel offline contact waarin men wel de diepte in gaat dan is dat niet zo erg... maar je hoopt maar dat het zo is. Uiteindelijk zijn we dan weer een beetje bij het punt waar we zo'n 50 jaar geleden waren... dat je vanwege de sociale controle en de kerk vooral alles in het verborgene moest doen.