Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die kat heeft ook wat te vertellen thuis
Hoe die ook aan komt wandelen: "Wat rammelt hier allemaal? Dat was daarstraks toch niet zo hoor! Toch maar even checken want zo kan ik niet lekker tukken." Wel even eng op het moment dat mevrouw of meneer poes uit de vleugel denkt te springen maar zich snel bedenkt als hij/zij de felle wind voelt. Die piloot zijn gezicht ook als hij die kat ontdekt
(Maar dat komt ook, omdat ik al wist dat de kat weer veilig aan de grond kwam).
HahahA. En ik vind ook goed van de piloot dat ie weer terug gaat om de kat op de grond te zetten. 
Zijn kattennageltjes trouwens niet gevaarlijk in die vleugels, gezien je zegt ervaring te hebben met dergelijke toestellen? Of het gewicht van zo'n kat? Het ziet er een vrij licht toestel uit dus dan lijkt zoiets me wel belangrijk.Cheetahfan schreef:Nee, maar ik bedoel gewoon in een snelle beweging grijpen en gewoon niet meer loslaten. Veel minder kans dat het diertje eraf schuift/springt.
Maar maakt ook niet uit.Hij is weer veilig aan de grond.
RaafSmits schreef:Denk dat de piloot wel degelijk zijn vliegtuig voor vertrek heeft nagekeken, maar dat zoiets volgens een checklist aan risicovolle punten gaat.
Waarschijnlijk heeft "Check de vleugels aan weerszijde van het vliegtuig omdat daar mogelijk een een dierlijke verstekeling in zit "er niet op gestaan.........
Nóg niet
Hij is weer veilig aan de grond.