Mijn vriend doet vreemd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

diiamondds_

Mijn vriend doet vreemd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 14:25

Hallo allemaal ,

Ik zit in beetje in de knoop met mezelf en ik zou hier graag mijn verhaal
kwijt willen omdat ik niet echt vriendinnen heb waar ik bij terecht kan.

Mijn vriend en ik zijn over een maand een 10tal maanden samen.
Heel leuke jongen , heel lief en sociaal.
In het begin van de relatie was alles perfect.
We deden bijna alles samen en ook in bed ging het super.
Na een aantal maanden kreeg ik plots een vreemde vraag..
Hij vroeg of we een stapje verder gingen door eens met een ander koppel te vrijen.
Ik wist niet goed hoe daar op de reageren dus ik zei dat het beter was om dat niet te doen
aangezien ik tevreden ben op onze seks relatie.
Aan zijn reactie te zien vond hij het jammer en was hij teleurgesteld.
Ik heb gevraagd hoe hij daar bij kwam en uiteindelijk zat hij op een soort
website voor seks afspraakjes , dates e.d.
Ik heb onmiddelijk gevraagd om daar niet meer op te gaan omdat ik het op niets vond in trekken.
Oke zei hij , zal er niet meer op gaan.

Enkele maanden later was hij werken en ging ik op zijn laptop wat ik altijd van hem mocht.
Ik wil iets intikken en krijg plots opnieuw die websites met die seks afspraakjes.
Ik ging in z'n geschiedenis kijken en vond idderdaad opnieuw die site.
Ook zat hij nog op sexchats en op twoo (datings site).
Ik was zo kwaad en teleurgesteld dat ik hem er over heb aangesproken..
Hij wist niet goed wat zeggen , zei sorry enz en uiteindelijk hebben we het bijgelegd.

Nu een week terug zat ik opnieuw op zijn laptop en zag ik twoo opstaan met een lang
gesprek met een ander meisje. Daarin stond dat hij een vriendschap zocht en misschien wel meer.
Hij vroeg haar gsm nummer en blijkbaar begonnen ze te chatten.
Ik ben zo enorm kwaad en gefrustreerd. Toen ik hem dit zei was hij over z'n toeren
en wist weer niet wat te zeggen.
Uiteindelijk hebben we lang gepraat en heeft hij haar verwijderd. Hij wou het niet
uitmaken tussen ons en ik ook niet.

Eigenlijk verdien ik het niet. Hij mag tenslotte alles van mij.
Hij mag alleen op cafe , alleen naar het buitenland , alleen op stap en dan flikt hij mij zo iets?
Ik heb hem vergeven , opnieuw..

Toch heb ik een beetje spijt , we hebben lang gepraat maar ik weet nog steeds niet goed
hoe ik me moet gedragen.. Ik voel me sip , slecht en een beetje down.

Wat moet ik nu ? |(

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Mijn vriend doet vreemd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:27

Ik zou het weten. Ik snap dat het moeilijk is maar dit is al de tigste keer. Dit is gewoon niet eerlijk tegenover jou.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:28

Dumpen die hap meid hij is jou niet waard
Waarom zou hij met andere sex willen hebben? Heeft hij niet genoeg aan jou? Hoe vaak wil je t hem nog gaan vergeven?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:29

Je geeft zelf je eigen antwoord:
Dit verdien ik niet.

:(:)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:29

:(:) Wat ontzettend vervelend voor jou!
En wat ben jij tolerant zeg....
Als ik heel eerlijk ben, zou ik er een punt achter zetten.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:30

Ik vind dit rot echt waar!
Ik geloof niet dat hij zomaar met iemand anders het bed in zou duiken en doet ie het alleen voor de spanning? Zijn wel meer mannen die dat doen. Ook kan het een soort verslaving worden.
Ik keur het niet goed hoor.
Je hebt hem nual een aantal keer vergeven en aangegeven dat je dit niet wilt. Hij hoort daar rekening mee te houden en eerlijk tegen jou te zijn. Kan hij dat niet zou voor mij einde relatie betekenen.

diiamondds_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 14:30

Ik wil gewoon denk ik niet alleen zijn. :(

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:30

You've got to be kiddin' me.. Hij flikt dit voor de 3e! keer en jij twijfelt nog of hij hiermee gaat stoppen?! Nee dat gaat hij niet doen.. Geloof mij maar!

Kies gewoon lekker voor jezelf..
Laatst bijgewerkt door Barbabientje op 18-06-15 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:31

meis, dat is wel een van de slechtste redenen om in zo'n relatie te blijven!!

vuurneon

diiamondds_ schreef:

Liever ongelukkig samen? :(:)

Doe jezelf toch niet zo tekort...
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 18-06-15 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreamybol

Hij wil blijkbaar een ander soort relatie dan jij. Uitmaken, uithuilen en met iemand die ook jouw idee van een monogame relatie heeft opnieuw beginnen.

Enne, dat stukje dat hij alles van jou mag. Zou gek zijn als jij hem dingen zou verbieden (andersom ook), dus geloof niet dat dat er nou echt toe doet.

MarliesV

Eerlijk, of accepteren dat hij dit wil, hier in meegaan, toestemming geven voor een vrije relatie,
of er mee stoppen.

Een relatie tussen 2 mensen die beide andere dingen willen op dit gebied is gedoemd te mislukken als het zover uit elkaar ligt.

Afspraken maken dat hij niet meer mag kijken/chatten enz werk niet, dus dan is het er in berusten of gaan wat mij betreft.

Als jij geen moeite hebt met een open relatie waarin ook ruimte is voor sex met andere personen dan moet je dat bespreekbaar maken. Maar verwachten dat hij hier mee stopt vind ik niet reëel.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:32

Wauw, ik zou hier echt mee kappen als ik jou was. Hij heeft blijkbaar niet genoeg aan jou en doet het gewoon meerdere keren, terwijl jij echt wel duidelijk hebt aangegeven dat je dat niet wilt en wat het met je doet.
Natuurlijk mag hij vrijheid hebben, dat hoort bij een relatie, maar zulks contact met andere meiden vind ik echt niet kunnen.

Waarvan heb jij dan eigenlijk spijt??

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:33

Inderdaad, zoek iemand waar je gelukkig mee bent! Dit verdien je niet!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:34

Hij belooft je iets en vervolgens gaat hij gewoon lekker door... Vind dit getuigen van erg weinig respect naar jou toe. :n En dit is dus al de derde keer dat hijzegt ermee te stoppen, geloof me meid waarschijnlijk gaat hij hier alsnog lekker mee door maar doet hij beter z'n best het te verbergen.

Ik denk dat je beter verdient. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:35

Meid, dit gaat niet werken, wat mij betreft valt dit allang onder vreemdgaan, ook al heeft ie het nog niet daadwerkelijk gedaan. Vroeg of laat gaat ie wel een stap verder. Hij heeft duidelijk meer en andere behoeftes dan jij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:35

diiamondds_ schreef:

TS, je zegt zelf al "Eigenlijk verdien ik het niet.".

Dat verdien je ook niet. En je hebt "alleen zijn" en "alleen zijn".. Het is beter om alleen te zijn, dan om de schijn op te houden en je nog veel eenzamer en bedrogen te voelen hoor..

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:36

Ik snap dat het heel moeilijk is, maar je verdient beter Dan dat meis! 1 keertje vergeven, ja dat snap ik, het kan gebeuren dat je beide andere ideen hebt. Maar zelfs nu hij weet wat jij ervan vind gaat hij door? Dat kan niet. Hij zegt sorry, niet omdat hij het erg vind wat hij doet, maar omdat hij het erg vind dat hij betrapt is. Draai je Om en loop weg, hier kan echt alleen maar ellende van Komen...

en bang zijn Om alleen Te zijn us heel begrijpelijk, maar geen reden Om vast Te klampen aan een jongen die jou niet waard is... Geef jezelf de kans Om Te leren dat alleen zijn best okay is, voor je jezelf aan iemand bind, Dan zul je echt veel gelukkiger zijn in de toekomst.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:38

Als dit niet het soort relatie is, wat jij wilt, dan moet je ermee stoppen.
Je vriend wilt niet slechts alleen met jou seks, maar ook met anderen. Dat kan natuurlijk, maar alleen als beide partijen ermee instemmen.
Ook zou het kunnen zijn dat jouw vriend bijvoorbeeld een seksverslaving heeft, klinkt misschien grappig, maar is vervelend.
Wat ook gewoon kan, is dat hij graag een avontuurtje opzoekt. Of gewoon simpelweg een (potentiële) vreemdganger is.
Het kan zoveel zijn, maar ik denk dat geen van de genoemde opties jou echt aanspreekt? Dan moet je ermee kappen. Heel banketstaaf, maar je vertrouwen in hem is weg en zal denk ik, terecht, niet meer terugkomen..
Hij houdt er andere ideeën op na dan jij doet. Ik weet niet of je hem daarin kan en moet veranderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:38

Ehhh ok doei?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:39

Als hij dat echt graag wil en jij niet, dan passen jullie misschien niet goed bij elkaar.

Als jij van hem verwacht dat hij het voor jou niet meer wil is dat i.m.o. niet veel anders dan wanneer hij van jou verwacht dat jij het voor hem wel wilt gaan doen.... dat is voor allebei niet eerlijk.

Dus of 1 van jullie past zich vrijwillig aan, of je past niet bij elkaar en kan beter een ander zoeken met wie je wel op 1 lijn zit daarover.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:40

Ik denk dat hij in de knoop zit met zijn seksuele gevoelens, je hebt veel mensen die doen aan partnerruil of seks met een ander stel en veel mensen zijn hier helemaal happy mee.

Dat wil niet zeggen dat jij hierin mee moet gaan. Sta in ieder geval open voor zijn fantasieën, maar laat ook weten dat jij die fantasieën niet deelt en dat hij een keuze moet maken hierin. Of hij kiest voor jou, of hij moet op zoek naar wat hij denkt te willen en dat is zonder jou. Ik denk niet dat dit een kwestie van alleen vreemdgaan is, alleen hij zoekt iemand die zijn fantasieën deelt (en kan uitvoeren?).

Dit betekent niet dat hij lekker tegen jou kan gaan lopen liegen. Maar een goed gesprek zou hier wel op zijn plaats zijn.

Dreamybol

Re: Mijn vriend doet vreemd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:46

Je bent 10 maand samen. Hebt al verschillende keren moeilijke gesprekken gevoerd. En je vriend doet er geen donder mee en blijft de verleiding opzoeken. Als hij nu zijn ware aard al toont kun je maar beter dankbaar zijn en voor jezelf kiezen in plaats van nog meer moeilijke gesprekken voeren en hard over je grenzen laten gaan. Want dat risico loop je behoorlijk als je bij hem blijft omdat je niet alleen wilt zijn..

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:50

Ik ben bang dat dit echt gedoemd is te mislukken. Het is duidelijk zat dat jullie andere behoeftes hebben in een relatie. Jij wil monogamie en stabiliteit, hij heeft ook behoefte aan spanning opzoeken buiten die veilige eenheid. En eerlijk gezegd vrees ik dat zulke essentiele verschillen nooit kunnen worden opgelost, vroeg of laat gaat dit fout.
Jij moet je niet aanpassen omdat je dan niet meer jezelf bent maar andersom is dat net zo. Zelfs als hij het voor elkaar zou krijgen om de sites niet meer te bezoeken etc, zn behoefte blijft bestaan. Wil je dat iemand zichzelf zo aan de kant zet alleen maar omdat jij dat vraagt? Ik zou daar niet mee kunnen leven. Ik wil een relatie met een persoon die zichzelf kan zijn bij mij, niet een aangepaste en onderdrukte versie.
Kortom, het is voor jullie allebei eerlijker om hiermee te stoppen.

En nog even los gezien van de verschillende behoeftes: hij heeft in een paar maanden relatie al meerdere malen keihard tegen je gelogen en zn beloftes verbroken. Is dat iemand met wie je je leven wil delen?

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 14:50

Laat 'm begaan met zijn websites of stap uit de relatie. Hij gaat er echt niet mee stoppen. Als hij dat zou doen had hij dat al gedaan na jullie eerste gesprek.

Het heeft imo echt geen zin om hem voor het blok te zetten en te laten kiezen tussen jou en die websites want hij gaat je dan nog 100x beloven het nooit meer te doen en ondertussen gaat hij gewoon door. Zie het idd maar als een soort verslaving wat hier eerder al genoemd is.