Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
werken zonder contract speurneusc schreef:er mag maximaal 3x gewerkt (verlengd) worden bij zelfde bedrijf op een tijdelijk contract, dan moet ze je een contract voor vast geven of je eruit zetten
welshje68 schreef:mn punt is dat ik er nu gewoon flink de balen van heb....ergens op worden afgerekend wat ze je vergeten zijn te vertellen in je gezicht...je machteloos voelen...zit nu voor 20 uur in de ww en werkte de overige 20 uur... wat als ik nu zeg krijg de schijt maar .. dat heeft weer gevolgen voor de ww en het gevoel waarom zou ik me nu weer twee maanden inspannen als ik er verder niets mee op schiet
welshje68 schreef:aan mn inzet heeft het zeker niet gelegen... mn baan zou ophouden per 0107 ik was niet meer nodig, maar nu een collega zich heeft ziekgemeld ineens weer wel nodig
lizy29 schreef:welshje68 schreef:aan mn inzet heeft het zeker niet gelegen... mn baan zou ophouden per 0107 ik was niet meer nodig, maar nu een collega zich heeft ziekgemeld ineens weer wel nodig
Ja daar zijn uitzendkrachten nu eenmaal voor. Om snel "tijdelijke" vacatures op te vullen. Kan je boos over worden maar dat is nu eenmaal het principe.
welshje68 schreef:aan mn inzet heeft het zeker niet gelegen... mn baan zou ophouden per 0107 ik was niet meer nodig, maar nu een collega zich heeft ziekgemeld ineens weer wel nodig
Vooral ook hoe ze met mensen omgingen en dat er echt een groep was die 's ochtends niets vermoedend naar het werk ging en te horen kregen "je hoeft niet meer terug te komen" etc. :S Maarja... Kon door inzet (en de juiste papiertjes) heel snel bij het bedrijf zelf in dienst gaan.. Dus snap je frustraties wel, zou het ook hebben gehad denk ik... Wees iig blij dat je iets hebt!
Want nu komt het net over of je nu extra je best gaat doen, alleen voor het contract en dan.. daarna?