Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en even je kop leegmaken van alles van doordeweeks uiteraard
met vriendinnen, ik heb doordeweeks eigenlijk wel tijd om af te spreken maar heb daar geen zin in dus in het weekend en vooral savonds ben ik pas echt wakker en ben ik altijd wel in voor een feestje, is ook altijd heel erg gezellig

Voor mij is een avondje stappen echt ontspannen. Voel me dan de week daarop helemaal lekker en goed in mijn vel.
Het geeft me het gevoel dat ik ook nog een leven naast mijn werk heb
[***] schreef:Mij lijkt het ook gezellig! Ik ga niet veel uit, maar wil het wel weer eens doen.
![]()
Alleen ik hoor van iemand dat de enige reden eigenlijk is voor dronken worden en daarna een one night stand, en dat het verder eigenlijk geen nut heeft.
Is overigens een jongen en zei al, zal wel zo zijn voor mannen maar voor vrouwen is het ook gezelligheid met vriendinnen enzo!
Dus als dat het doel was van het stappen is het bij mij ernstig mislukt.
[***] schreef:Emmaa_ schreef:Natuurlijk lopen er altijd mensen rond die met iedereen even gaan flirten in de hoop dat ze er wat leuks uit kunnen halen, als je een beetje goed kijkt dan filter je die er zo uit. Maar dat hoeft niet te betekenen dat jij dat ook moet doen toch? Ook al is iedereen in zo'n club op zoek naar een one night stand en jij niet, kan je alsnog een vet leuke avond hebben met je vriendinnen.
Tis ook niet dat ik dat moet doen hoor. En ga ik ook zeker niet doen! Alleen het ging me er om omdat ik niet weet wat het echt is wegens weinig ervaring, dat ik me afvroeg wat het echte doel was voor de meesten. Maar degene met dat doel wat ik omschrijf zijn dus in de minderheid