Ik ga het proberen goed uit te leggen, ik heb altijd paard gereden, tot mijn 16,5 ongeveer. Toen een bijbaantje gekregen en andere interesses, Sinds een half jaar begon het weer heel erg te kriebelen ik op zoek naar een bijrijdpaardje. Die heb ik gevonden een Hele lieve Friese merrie van 5 heel dominant en moet nog veel leren wat ik een hele leuke uitdaging vind. Nou ben ik daar ook 3 tot 4 keer in de week. Nou heb ik al 2,5 jaar een vriend.. die leerde mij kennen toen ik even geen paard meer reed dus heeft nooit het 'paardenmeisje' in mij gezien.
Nu heeft hij ook zo zijn hobby's hij kickbokst 3 keer in de week en sport veel. Maar nou gaat hij zeuren over dat hij me weinig ziet en dat ik meer bezig ben met dat paard dan dat ik met hem ben. Maar ik vind het zo fijn dat ik me eigen ding weer heb! want dat heb ik heel lang niet gehad. En van de week zei hij opeens ja het lijkt wel als of we uit elkaar aan het groeien zijn..
Naja omdat ik nu ook een hobby weer heb opgepakt en niet alleen hij iets heeft wat hij vaak doet.. ik snap het niet. Dus mijn vraag hoe doen jullie dat paarden hebben en een man/vriend? En zegt hij ook wel is van die dingen? dat hij dus eigenlijk een soort jaloers is op het paard... Alvast super bedankt voor jullie hulp
. Als je van de ander gaat eisen om bepaalde dingen te laten gaat het de verkeerde kant op. 
) . Ons voordeel is dat hij kok is en vaak in het weekend werkt en Savonds en ik werk sochtends vroeg, dus ik heb smiddags en Savonds alle tijd voor mezelf