Ben er zelf al uit dat ik graag een Windows tablet wil zodat ik vanaf de bank of buiten of waar dan ook gewoon lekker Office kan draaien en ik hoop dat ik dan mijn laptop (HP) en de tablet kan synchroniseren zodat ik de tablet (ook) kan gebruiken om mails te beantwoorden en in Word en Excel te werken.
En natuurlijk wat Bokken, internetten, YouTube en af en toe een goede kwaliteit foto maken (dus zien op scherm wat je fotografeert, ik hoef geen camera op mijn eigen gezicht
) en liefst ook een filmpje maken als dat kan.Ik wil er graag een SD kaartje in kunnen doen om foto's van mijn digitale camera weer te geven.
En het zou leuk zijn als er iets van een HDMI aansluiting ofzo op zou zitten zodat ik ook wat vanaf de tablet op de TV af kan spelen, een serie / filmpje / foto's ofzo, als dat niet raar gedacht is i.v.m. kwaliteit / opslagruimte? Want dat kan natuurlijk ook vanaf mijn laptop

En ik wil graag dat er buiten ook redelijk op te werken is en hij wat beschermd wordt tegen krassen, is dat voor elkaar te krijgen met zo'n velletje dat je over je scherm plakt? Werkt dat goed als de zon / lampen er op staan of wordt het dan alsnog een spiegel waar je niet op kan werken?
Ik wil ook graag dat het toetsenbordje er makkelijk aan te klikken is en dat het scherm dan gewoon naar wens schuin gezet kan worden net zoals een laptopscherm, niet maar in 2 kijkhoeken ofzo, en dat hij goed stabiel staat als je typt en niet op een raar randje / pootje / scharniertje staat te dansen

Ik begrijp dat sommige dan al af vallen....
En dan wil ik er ook maximaal iets van 500 euro aan uitgeven, eigenlijk vind ik voor een tablet iets van 350 wel weer zat

Mocht iemand tips / meer info hebben over zo'n tablet (met aanklikbaar toetsenbordje dus, maar voornamelijk een handzaam en licht tablet) en waar op te letten, of wat bij een bepaalde tablet wel of juist niet goed werkt: graag!!