Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
WildWings schreef:Ik snap het niet zo goed, want het gaat toch op basis van kenteken, dus welk adres/persoon er aan het kenteken staat gekoppeld? (Ik heb geen auto dus kan er compleet naast zitten hoor) Hoe kan iemand dan een vals adres opgeven?
)
Dat was dus eveneens een gestolen nummerplaatverhaal, obviously! Die zaak was toen wel makkelijk omdat het gewoon zo belachelijk was, maar die boete is uiteraard ook kwijtgescholden. Ik zou eens contact opnemen en je verhaal doen.
Of je moet al aardig aan het racen geweest zijn. Maar dan nog sturen ze de boete op naar de officiële houder die aan het kenteken gekoppeld staat.
LisaFaded schreef:Goof schreef:Als het niet op jouw naam staat en het is niet jouw nummerbord is het dus ook niet jouw boete
Hahah lekker beidehand. Dat snap ik. Maar wil juist weten hoe iemand op ons adres komt...
liedje89 schreef:Waarom maak je überhaupt post open die niet aan jou geadresseerd is. Ik neem tenminste aan dat er wel een naam op de buitenkant stond. Post die niet voor jou bedoeld is mag je niet ineens openen en lezen omdat hij toevallig verkeerd bezorgt of geadresseerd is gewoon retour afz die handel
.