Nou mijn mening: onzin
Maar goed kijk maar op google als je niet weet wat het is haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pure toeval of...?
)
Caitlin_K schreef:Ik vind het iig doodeng.
School hadden ze het vandaag uitgeprobeerd, allemaal ruim 50 cm van de tafel af, en die potlood bewoog. Nou ik pieste nog niet in mijn broek hahah. Was wel heel gek.
Vriendin vroeg: 'Charlie-Charlie krijg ik ooit met ...?'
Potlood ging naar JA.
Krijgt ze 2 uur later een appje van die jongen, of ze zijn vriendinnetje wilde zijn!![]()
![]()
Pure toeval of...?
(Btw. waarom het via app ging? Geen idee.)
claudiadvx schreef:Dat bloody mary heb ik geweten! Zijn de maanden daarna heelveel rare dingen gebeurt en denk nu nogsteeds afentoe dat er iets anders is op mijn slaapkamer
elenaMM77 schreef:er hoeft dan maar 1 iemand wat harder uit te ademen of een klein wappertje te geven en het podlood beweegt lol..
grappig is het wel..
stel alleen geen vragen met lading.. want door je eigen emotie die dat oproept kunnen er rare dingen gebeuren..
zoals vragen als 'sterft een van ons binnenkort' of 'wordt er iemand ziek'... doe dat soort ongein aub niet.. want van een groep mensen zullen er dan een aantal, zichtbaar of niet, in paniek raken.. hierdoor ga je dan meer gespannen je dingen doen, waardoor een ongeluk weer sneller gebeurd, of waardoor je vatbaarder wordt. wat dan weer op dit soort spelletjes wordt teruggebracht, maar wat er dan feitelijk gebeurd is dat je je eigen situatie creeërt waardoor dingen voorvallen.