Charlie Charlie challenge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Charlie Charlie challenge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 16:00

Kennen jullie het al de Charlie charlie challenge?
Nou mijn mening: onzin :')
Maar goed kijk maar op google als je niet weet wat het is haha :D

Geryon

Re: Charlie Charlie challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:00

Ja, doodeng. Weet niet of ik het moet geloven of niet.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 16:02

Ik denk dat het nep is, die Charlie kan toch niet overal tegelijk zijn? :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 16:04

Dit is trouwens de uitleg:
Op de redactie van Grazia borrelt en bruist het de hele dag. Hier worden de mooiste modeverhalen geschreven, komen de sappigste nieuwtjes binnen en de laatste trends voorbij. Maar, tussen de hete nieuwtjes door wordt er ook altijd erg hard gelachen om alle viral filmpjes. En die kunnen wij jou natuurlijk niet onthouden, dus kijk mee!

Charlie Charlie Challenge
De Charlie Charlie Challenge, die deze week viral op social media is gegaan, kun je geesten oproepen. Twee potloden en een A4-papier zijn alles wat je nodig hebt. In iedere hoek van het papier schrijf je JA – NEE – NEE – JA. Het ene potlood leg je verticaal op het papier neer, het andere potlood laat je hierop horizontal balanceren. Vervolgens trap je het spel af door te vragen: “Charlie, can we play?” Geest Charlie geeft je dan wel of niet antwoord op je vragen. De ene speler schrikt zich kapot, de ander gaat gaat helemaal mee en maakt er een grapje van. Het levert in ieder geval hilarische beelden op.

Zelf doe ik het niet haha.

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:06

Ja, haha ik had het gedaan en hij bewoog wel, maar volgens mij waren het gewoon mijn vriendinnen die ertegen aan bliezen. :')
Ik vind het ook onzin, ik geloof er echt niet in, hahaha :')

juulke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:08

Ik denk dat het nep is...hebben ze zelf ook uitgeprobeert maar er gebeurde niks. Ik dnek dat ze het ook met potloden doen omdat je hoeft maar een klein beetje te blazen en de potloden bewegen ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:08

BeSen schreef:

Geesten zitten in een andere dimentie, die kunnen veel. Misschien is het ook niet één bepaalde, maar meerdere? Ik weet niet of ik in geesten geloof of niet. Interessant is het wel!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:09

Hoop dat Charlie een goede spookjesCAO heeft want die zal het wel druk hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:13

Amaris schreef:
Hoop dat Charlie een goede spookjesCAO heeft want die zal het wel druk hebben.

Idd _O-

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 17:47

Ik vind het iig doodeng.
School hadden ze het vandaag uitgeprobeerd, allemaal ruim 50 cm van de tafel af, en die potlood bewoog. Nou ik pieste nog niet in mijn broek hahah. Was wel heel gek.
Vriendin vroeg: 'Charlie-Charlie krijg ik ooit met ...?'
Potlood ging naar JA.

Krijgt ze 2 uur later een appje van die jongen, of ze zijn vriendinnetje wilde zijn! :') _O- := Pure toeval of...?

(Btw. waarom het via app ging? Geen idee. := )

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 17:54

Ik vind het maar onzin. :')

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:01

Op mijn school is het helemaal populair geworden. Iedereen doet het. En er is nog niks gebeurd. Ik ga er niet aan mee doen, ik heb het niet zo op die dingen :o

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:07

Caitlin_K schreef:
Ik vind het iig doodeng.
School hadden ze het vandaag uitgeprobeerd, allemaal ruim 50 cm van de tafel af, en die potlood bewoog. Nou ik pieste nog niet in mijn broek hahah. Was wel heel gek.
Vriendin vroeg: 'Charlie-Charlie krijg ik ooit met ...?'
Potlood ging naar JA.

Krijgt ze 2 uur later een appje van die jongen, of ze zijn vriendinnetje wilde zijn! :') _O- := Pure toeval of...?

(Btw. waarom het via app ging? Geen idee. := )

er hoeft dan maar 1 iemand wat harder uit te ademen of een klein wappertje te geven en het podlood beweegt lol..

grappig is het wel..

stel alleen geen vragen met lading.. want door je eigen emotie die dat oproept kunnen er rare dingen gebeuren..

zoals vragen als 'sterft een van ons binnenkort' of 'wordt er iemand ziek'... doe dat soort ongein aub niet.. want van een groep mensen zullen er dan een aantal, zichtbaar of niet, in paniek raken.. hierdoor ga je dan meer gespannen je dingen doen, waardoor een ongeluk weer sneller gebeurd, of waardoor je vatbaarder wordt. wat dan weer op dit soort spelletjes wordt teruggebracht, maar wat er dan feitelijk gebeurd is dat je je eigen situatie creeërt waardoor dingen voorvallen.

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:09

Ik heb het een keer met mijn nichtje gedaan en op school word het ook veel gedaan maar ik ben nu echt bang dat er iets gebeurd en ik kan er ook niet meer door slapen omdat ik zo bang ben...
Ik weet echt niet wat ik moet doen mijn ouders vinden het pure onzin maar ik weet niet wat ik moet geloven

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:12

Ik vind het bloedirritant.
Ik ben docent en al mijn klassen zijn dinsdag de hele dag hysterisch en druk geweest, probeerden (al dan niet stiekem) ons aller Charlie op te roepen, meisjes gillen, jongens rondstuiteren, moet ik weer snauwen op mijn leerlingen.
Mag hopen dat die idioterie snel weer overwaait.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:25

een vriendin van mij heeft het gefilmt en ik lachte me kapot! Nu wil ze het morgen op een verjaardag proberen..
Al ben ik best wel bang haha al weet ik verder niet wat ik er van moet denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:30

Hmmm.. Echt of niet, het lijkt me niet erg verstandig. Niet om de reden dat het echt zou zijn en je eventueel gevolgd zou worden, maar dat dit echt invloed heeft op je. Straks gebeurt er iets en voel je je voor weken, maanden, jaren niet meer veilig.

In mijn klas, en natuurlijk op school doen ze het ook. Stront vervelend. Probeer het zelf zoveel mogelijk te ontwijken, omdat ik het kinderachtig vind en dood eng tegelijk.

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:35

Ze begonnen er gister mee bij mij op school, ik geloof er niet zo in maar vind het wel grappig om te zien :P
Vroeger op de basis school was er ook zo'n periode met bloody Marry ofzo dat vond ik wel echt eng omdat ik toen in groep 5 zat haha

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:38

Dat bloody mary heb ik geweten! Zijn de maanden daarna heelveel rare dingen gebeurt en denk nu nogsteeds afentoe dat er iets anders is op mijn slaapkamer

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:39

BeSen schreef:

Hahah die vind ik grappig! Nu geloof ik er al helemaal niet meer in :+

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:40

Alleen maar onzin naar mijn mening :')

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:42

claudiadvx schreef:
Dat bloody mary heb ik geweten! Zijn de maanden daarna heelveel rare dingen gebeurt en denk nu nogsteeds afentoe dat er iets anders is op mijn slaapkamer

Ik kan dat me nog zo goed herinneren dat iedereen dat ging proberen, het licht uit en dan bloody Mary 3x zeggen in de spiegel... Ik was zo bang hihi

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:45

Ik weet ook niet of ik het moet geloven. Ik durf het niet zelf te doen _O-

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:46

Onzin, bij ons werd het gedaan met potloden, bewoog het naar ja. Bleek dat iemand er een magneetje op had geplakt :+

Maar dat gaan ze bij ons op kamp ook doen, moeten ze echt niet doen bv. geesten oproepen o.i.d. Super gevaarlijk.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:26

elenaMM77 schreef:
er hoeft dan maar 1 iemand wat harder uit te ademen of een klein wappertje te geven en het podlood beweegt lol..

grappig is het wel..

stel alleen geen vragen met lading.. want door je eigen emotie die dat oproept kunnen er rare dingen gebeuren..

zoals vragen als 'sterft een van ons binnenkort' of 'wordt er iemand ziek'... doe dat soort ongein aub niet.. want van een groep mensen zullen er dan een aantal, zichtbaar of niet, in paniek raken.. hierdoor ga je dan meer gespannen je dingen doen, waardoor een ongeluk weer sneller gebeurd, of waardoor je vatbaarder wordt. wat dan weer op dit soort spelletjes wordt teruggebracht, maar wat er dan feitelijk gebeurd is dat je je eigen situatie creeërt waardoor dingen voorvallen.

Onee, maar dat gebeurt absoluut niet! Wij weten wel redelijke gevolgen hoor. :)
En de meesten zijn gelukkig ook volwassen haha. Stonden we dan met zijn alle als 18+ te gillen en te giechelen. _O-
Anyway, ik las net over Bloody Mary, een vriendin had dat ook eens gedaan en heeft er ook een flinke tijd last van gehad. Mijn ma had vroeger ook zo'n bordspel gedaan. Toen ontstond er om iedereen een groene waas. Ik heb haar nooit gelooft, maar nu eigenlijk wel. :oo