Ik heb altijd geroepen dat ik niet dik zou trouwen maar helaas heb ik het er toch een beetje op aan laten komen af en toe ging het een week heel goed maar al snel ging het weer een week goed fout.
Nu heb ik nog ongeveer 8 weken tot mijn jurk op maat gemaakt wordt, middels een koolhydraatarm dieet hoop ik gemiddeld 2 a 3 kilo per week te verliezen.
Daarbij sport ik en is mijn werk vrij intensief.
Ik hoop sowieso dat er vanaf vandaag nog 15 kilo af gaat, dan zou ik zoals ik altijd geroepen heb niet dik trouwen.

Welke dames zitten in het zelfde schuitje en overwegen ook een koolhydraatarm dieet?
Ik vind het vrij lastig om koolhydraatarm te eten, wat mag nu wel en wat mag nu niet de ene site beweert bijv. dat Griekse yoghurt goed is en bij de andere is het weer een no go.
Gevarieerde recepten blijven ook erg lastig, en dan de tussendoortjes?
Ik hoop dat we lekkere recepten met elkaar uit kunnen wisselen, en elkaar extra kunnen motiveren met de kilo's die we kwijt zullen raken!

2 a 3 kilo per week vind ik persoonlijk echt absurd veel en bij zo snel afvallen (en dus jezelf veel ontzeggen) is kans op falen of een jojo effect groot.