Zo verpestte mama mn nikies.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janiniie

Zo verpestte mama mn nikies.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 19:44

Kom beneden vanochtend wilde mn nieuwe felblauwe stoffe nikies aan.. Allemaal zwarte vegen iemand had er opgestaan, zegt mn mama dood leuk.. Ja ik heb ze aangehad, waarop de vriend van mama onder mom van grappig nog even naar buien flikkert de tuin in. Resultaat mn stoffe nikies zijn helemaal vies met vegen en zwarte vlekken. Zeg ik er wat van krijg ik van werkelijk iedereen hier een huis of mijn moeder en zus een bek als een grafsteen ja dan moet je ze maar niet beneden laten staan.

Sorry ben ik de enigste die dat belachelijk vind !?

Kan ik ze nog schoon krijgen of kan ik ze weg flikkeren ?

Sorry moest t even kwijt.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:46

Niinatjuh schreef:
Kom beneden vanochtend wilde mn nieuwe felblauwe stoffe nikies aan.. Allemaal zwarte vegen iemand had er opgestaan, zegt mn mama dood leuk.. Ja ik heb ze aangehad, waarop de vriend van mama onder mom van grappig nog even naar buien flikkert de tuin in. Resultaat mn stoffe nikies zijn helemaal vies met vegen en zwarte vlekken. Zeg ik er wat van krijg ik van werkelijk iedereen hier een huis of mijn moeder en zus een bek als een grafsteen ja dan moet je ze maar niet beneden laten staan.

Sorry ben ik de enigste die dat belachelijk vind !?

Kan ik ze nog schoon krijgen of kan ik ze weg flikkeren ?

Sorry moest t even kwijt.

Ik zou zeggen dat ze nieuwe voor me mag kopen. :wave:

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:46

Stof? Dan zou je ze misschien nog schoon kunnen krijgen.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:47

Van beide kanten niet netjes, ik neem aan dat het duidelijk was dat je je schoenen niet moest laten slingeren?
Om schoon te maken kan je gewoon een oude tandenborsten met afwasmiddel en een beetje water gebruiken, of even google raadplegen voor andere tips.

Youknowme

In de wasmachine doen en ze zijn weer schoon.

Lowara

Ik zou een cursus nederlands volgen := ik snap er werkelijk niets van

Weggebokt

wat een rot actie van je moeder :=
Gewoon nieuwe eisen, zei heeft ze verpest..

Stoffe Nikes worden er niet mooier op in de was
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 25-05-15 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

wegflikkeren?Waarom?Je kunt ze toch schoonmaken?
Als je niet weet hoe dat moet weet je moeder dat vast wel :+

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:48

Ik zou eerst eens even in correct Nederlands en een minder grof taalgebruik je openingspost schrijven.

Verder denk ik dat ze best in de wasmachine kunnen en anders zijn ze misschien met een handwas nog schoon te krijgen?

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:48

Even in de wasmachine? :') ik draag mn nikes altijd en overal, ook naar de pony's. Af en toe wassen is dan geen luxe. :+

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:50

L_isanne schreef:
Ik zou eerst eens even in correct Nederlands en een minder grof taalgebruik je openingspost schrijven.

Verder denk ik dat ze best in de wasmachine kunnen en anders zijn ze misschien met een handwas nog schoon te krijgen?

Ach...TS is gewoon boos....Gewoon een emmer met warm water,wasmiddel en een borstel.Zijn ze zo weer als nieuw!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 19:52

Die maakt ze dus echt niet schoon vind t gewoon belachelijk dat ze dit zo doet. Prima dat mijn schoenen niet in de huiskamer horen maar die van mn zus of de vriend van mama ook niet, zou ook al weken niet meer gerookt worden in huis omdat ik t vies vind en mn zus ook gaan ze ook mee door. Gooi dr sigaretten ook niet kinderachtig weg toch ? Vind t gewoon een banketstaaf actie. Ben echt boos, die schoenen waren best een duur grapje.

Mijn andere nikies zijn met een doekje schoon te maken, dat is dus geen probleem. Dit zijn fel blauwe en er staat op meerdere sites als je je wast dat de kleur Door gaat lopen..

Billy

Re: Zo verpestte mama mn nikies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:53

Meid, grow up....ik dacht dat je 12 was!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 19:55

Billy schreef:

Prima, dat mag je denken. Ik mag best boos zijn dat mensen mijn spullen pakken, smerig maken en daarna doen alsof het de normaalste zaak op aarde is. ;-)

Ik heb geen idee wat er gebeurd in de wasmachine met die dingen straks zijn ze helemaal verpest.

Vjestagirl

Re: Zo verpestte mama mn nikies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:55

De oplossing voor dit alles is op jezelf gaan wonen, dan mag je alles zelf beslissen.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:57

Billy schreef:

Sjonge, is toch logisch dat ze hier van baalt?

Thats_Me

Joh lekker op zoek naar een eigen huisje Heb je geen last meer van je ouders. En agja dit is iets wat je over eenn jaar toch weer vergeten bent. Kortom niet de moeite waard om lang bij stil te staan. Even een borstel en sop pakken dan kom je een heel eind.

Daks

Kind je bent 20. Maak ze schoon met water met de hand en gedraag je naar je leeftijd.

Edit gezien wie het gepost heeft.
He ik denk dat jouw mama wel even iets anders aan haar hoofd heeft dan een paar schoenen. :(:)
Laatst bijgewerkt door Daks op 25-05-15 19:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Het zijn nikes, geen nikies ;)

Even in de wasmachine, daar kunnen nikes vast wel tegen hoor!

Als mijn moeder alles wat ik beneden laat liggen vies maakt, heb ik geen schoen meer over....
gewoon een ontzettend kinderachtige actie van je moeder.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:58

Vjestagirl schreef:
De oplossing voor dit alles is op jezelf gaan wonen, dan mag je alles zelf beslissen.

ik denk het ook :j

Vjestagirl

cijsalover schreef:
Billy schreef:

Sjonge, is toch logisch dat ze hier van baalt?

Tuurlijk, we balen allemaal weleens ergens van. Maar om het dan op deze manier op bokt te gooien... TS is geen kleuter.

WildDreams

Ben ik de enige die dit puur asociaal van de moeder vind? :o Of moet ik ook volwassen worden?
Komop zeg, je gaat de schoenen van je dochter toch niet verzieken en naar buiten gooien? Of ben ik nou gek? >;) :roll:

miccamaaike

Ik dacht hier met een puber te maken te hebben van 13, maar meid je bent 21!
Als het allemaal zo moeilijk is thuis, is het wellicht tijd om op jezelf te gaan? Mag je je schoenen overal laten slingeren!

Vind het overigens niet netjes wat je moeder doet, ze kan wel even wat netter met jouw spullen omgaan. Maar zou wel een beetje oppassen hoe je de dingen hier neer zet.
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 25-05-15 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Weggebokt

Daks schreef:
Kind je bent 19. Maak ze schoon met water met de hand en gedraag je naar je leeftijd.

21 staat in haar profiel

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:59

Billy schreef:

Geef Billy wel een beetje gelijk logisch dat je boos en teleurgesteld bent dat je nieuwe schoenen er zo uitzien maar ipv drama schoppen er gewoon over praten helpt vaak veel beter en daar heb je wel de leeftijd voor.

Neem aan dat je deze zelf hebt betaald ivm je leeftijd? Stel dan aan je moeder voor jij vindt ze blijkbaar ook mooi anders doe je ze niet aan als jij deze nu houdt en mij geld geeft om nieuwe te kopen allebei tevreden.