Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lizy29 schreef:Hmmm ik begrijp dat hij niet wil samenwonen en dat kan ik ergens ook prima voorstellen. Alleen volgens mij is optie 1 uiteindelijk ook gewoon samenwonen alleen dan steeds in een ander huis.
Ik zou er in dit geval voor kiezen dat jij gewoon de kleine opvoed in jou huis en dat hij regelmatig langskomt.
Ik denk dat dat voor iedereen de meeste rust, stabiliteit en zekerheid geeft. Zeker op de lange termijn.
lizy29 schreef:Hmmm ik begrijp dat hij niet wil samenwonen en dat kan ik ergens ook prima voorstellen. Alleen volgens mij is optie 1 uiteindelijk ook gewoon samenwonen alleen dan steeds in een ander huis.
Ik zou er in dit geval voor kiezen dat jij gewoon de kleine opvoed in jou huis en dat hij regelmatig langskomt.
Ik denk dat dat voor iedereen de meeste rust, stabiliteit en zekerheid geeft. Zeker op de lange termijn.
Monster schreef:Volgens mij is een baby daar helemaal niet moeilijk in, zolang het de basis behoefte maar krijgt. Eten/slaap/liefde.
Als ik zie hoe vaak mijn neefje heen en weer gezeuld wordt van thuis naar oppas..
Collega van mij heeft een oudere dochter, hun zijn toen de tijd uit elkaar gegaan en kind gaat elke zondag naar de andere ouder, ze heeft bij beide ouders haar eigen kleding, dit hoeft niet constant verplaatst te worden. Op haar fiets en schoolspullen na neemt ze verder niks mee naar de andere ouder. Dit gaat al jaren goed. Kind weet ook niet beter.
Het is waarschijnlijk voor jullie gevoel het beste om een vaste basis te hebben maar hoe gaat dit er in de toekomst uit zien? Als jij je hoekwoning verkoopt en in een appartement gaat wonen.. in de toekomst komt er misschien wel een nieuwe man in beeld met wie je wellicht ook een gezin wilt stichten? Dan zal kind toch weer moeten verhuizen.