Oh ja, die mail heb ik ook gehad! Hij staat bij mij gewoon als 'veilig' door de virusscanner... Maar weet nog niet wat ik ga doen.
Arantes
Geplaatst: 20-05-15 15:37
Ik heb de mail ook gehad en hij ziet er wel heel erg echt uit, staat ook bij betrouwbare afzender (nou zegt dat natuurlijk niet altijd wat). En er staat hier dat er een email komt zodra hij tijdelijk gratis te downloaden is: http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... 10_Null_01 dus ik denk eigenlijk dat hij wel echt is.
FriesWytske
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-15 15:38
Staat hier ook gewoon als veilig in de mailbox. En heb een goede virusscanner, die als hij iets niet vertrouwt. Mij niet zomaar naar een site laat gaan.
Daarom, marley93. Heb we gegoogled en op twitter gekeken. Maar ben daar niet veel wijzer geworden.
Nee klopt, in de mail ook niet maar daar staat wel een link om eerst te updaten naar 8.1 en ik denk dat je dan daarna wordt doorverwezen naar de download voor 10. Maar dat weet ik ook niet zeker want ik durf nog niet te klikken
Ik krijg zojuist rechts onderin mijn taalbalk een melding dat ik Windows 10 kan downloaden. Ik twijfel heel erg omdat ik veel wisselende dingen mee krijg over de releasedatum van Windows en ook dat ik hoorde van klasgenoten dat het heel ruk ging met het overschakelen van 8,0 tot 8,1. Ik heb nu zelf 8,1.
Ik heb ook onder in de taakbalk een melding gekregen dat ik windows 10 kan downloaden, ik zit inderdaad ook erg te twijfelen of ik het wel moet doen. Heb nu windows 7.
Ben ik gelukkig niet de enige met twijfels.. Ook met oog op de foutjes die nog in het systeem zitten. De officiële release is toch pas over anderhalve maand..
In je balk onderin, staat overigens niet dat je hem nu kan downloaden. In ieder geval, niet bij mij, ook windows 7. Het enige waar het over gaat is dat deze beperkt beschikbaar word gesteld voor windows 7 en 8 gebruikers. Als je je aanmeld krijg je een gratis upgrade aangeboden door windows. Dit pas op het moment dat inderdaad windows 10 uit komt.. Die kun je dus gewoon reserveren door op reserveren te klikken en je emailadres in te voeren.