In juni ga ik op vakantie naar Turkije, en tsjah dan moet er toch wel iets van badmode komen
Ben zelf namelijk niet één van de slankste personen, dus wat staat nou bij wat vollere dames?
Tips, links etc. alles is welkom!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RaafSmits schreef:Zit zelf te wachten op een badpak met pijpjes.
Hoop dat dat ook staat bij de iets vollere vrouw.
Zijn in verschillende merken/ kleuren en modellen te verkrijgen onder de naam Endurance badpakken.
Klinkt dus super sportief ook nog eens.
Qimm schreef:vermijd bikinibroekjes met pijpjes!
Ik ben ook wat voller en bikini broek met pijpjes staat me beter dan een 'gewoon' broekje. Als ik een gewoon broekje aan heb lijken mijn benen zo dik
Natuurlijk een beetje pijpje niet een hele lange maar een halve? of hoe noem je dat?
Qimm schreef:RaafSmits schreef:Zit zelf te wachten op een badpak met pijpjes.
Hoop dat dat ook staat bij de iets vollere vrouw.
Zijn in verschillende merken/ kleuren en modellen te verkrijgen onder de naam Endurance badpakken.
Klinkt dus super sportief ook nog eens.
Ik krijg van pijpjes nog kortere en dikkere pootjes. Ik heb juist van die strikbroekjes, daarmee lijken mijn benen langer, en dus slanker
Oneerlijk is dat altijd. Misschien ligt het wel aan mijn benen of aan de manier waarop ik kijk. Maar ik vind het bij mezelf echt niet flatteus, eerder andersom.

Met topjes heb ik niet echt een probleem want heb niet veel aan de voorkant. Heb overigens ook goede ervaringen met bikini's van de Hema! Of wil je liever een badpak?
Ik neem met mijn maat 36 gewoon rustig maat 40 of zelfs 42. Liever wat groot dan dat het heel krap zit. Joolien schreef:Ik vind die 1 bil-bikinibroekjes ook niks zeg maarIk neem met mijn maat 36 gewoon rustig maat 40 of zelfs 42. Liever wat groot dan dat het heel krap zit.

Qimm schreef:Haha ja, badpakken (vooral als je nog nat bent) zijn echt een crime om uit te trekken (en daarna weer aan!)
Verder, ga gewoon van alles passen en kijk waarin je je het prettigst voelt.
) , maar als je echt heel stevig bent is dat ook niet elegant als je buik eruit plopt.
vuurneon schreef:Ik ga dit jaar voor de tankini (blote zwangerschapsbuik vind ik echt afschuwelijk) , maar als je echt heel stevig bent is dat ook niet elegant als je buik eruit plopt.
Ik vind zo'n jaren '50 badpak die wat steviger is qua stof er mooi als je voller bent