Badmode

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Drico

Badmode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 10:35

:wave:

In juni ga ik op vakantie naar Turkije, en tsjah dan moet er toch wel iets van badmode komen :')
Ben zelf namelijk niet één van de slankste personen, dus wat staat nou bij wat vollere dames?

Tips, links etc. alles is welkom! :Y)

Chasingmood

Re: Badmode

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:37

Deze zomer komen de highwaisted bikini's helemaal in. Vaak ook handig voor de wat vollere vrouwen omdat je wat dingen weg kunt stoppen ;)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:41

vermijd bikinibroekjes met pijpjes!

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:43

Zit zelf te wachten op een badpak met pijpjes.
Hoop dat dat ook staat bij de iets vollere vrouw.
Zijn in verschillende merken/ kleuren en modellen te verkrijgen onder de naam Endurance badpakken.
Klinkt dus super sportief ook nog eens.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:44

Tja afhankelijk van waar je het hebt zitten moet je gaan kijken naar wat staat.

Iemand met een mooie slanke taille zou ik nog wel in een highwaist durven steken maar iemand die juist in de taille recht loopt vind ik dat absoluut niet mooi voor.

Als het rond je midden/taille zit dan zou je ook voor een tanktini kunnen gaan. Die heeft een vriendin van mij ook en dat flatteert echt super mooi als je voller bent.

Mocht je je niet druk maken om je figuur dan gewoon lekker een bikini aan hoor. Ook voor vollere vrouwen is dat geen probleem vind ik, mits de cupmaat en broekmaat maar gewoon klopt en de boel dus niet insnoert.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:45

RaafSmits schreef:
Zijn in verschillende merken/ kleuren en modellen te verkrijgen onder de naam Endurance badpakken.

Ik krijg van pijpjes nog kortere en dikkere pootjes. Ik heb juist van die strikbroekjes, daarmee lijken mijn benen langer, en dus slanker

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:48

Qimm schreef:
vermijd bikinibroekjes met pijpjes!

Waarom? :( Ik ben ook wat voller en bikini broek met pijpjes staat me beter dan een 'gewoon' broekje. Als ik een gewoon broekje aan heb lijken mijn benen zo dik :') Natuurlijk een beetje pijpje niet een hele lange maar een halve? of hoe noem je dat?

Ik heb een bikini van beachlife. Ik vind dat hele mooie bikini's ook voor een wat vollere vrouw. Ze hebben zelfs voor een groter cupmaat :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:51

Ik heb zulke broekjes vaker gepast en mij staat het verschrikkelijk. Ze maken mijn benen optisch korter waardoor ze juist nog dikker lijken.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:53

Ik heb zo'n leuk rood wit gestreept beetje vintage badpak. Klinkt super burgerlijk zo maar hij is echt heel erg leuk :j ook gelijk een beetje corrigerend.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:58

Qimm schreef:
RaafSmits schreef:

Ik krijg van pijpjes nog kortere en dikkere pootjes. Ik heb juist van die strikbroekjes, daarmee lijken mijn benen langer, en dus slanker

Ik zal me nog wel eens melden als ik het heb :j
Kijken of ik er dan nog zo blij mee ben.

Dat is de ellende van on line shoppen.
Eigenlijk je reinste misleidende reclame want de dames op de foto hebben áltijd een figuur zonder zorgen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:01

Precies :P Oneerlijk is dat altijd. Misschien ligt het wel aan mijn benen of aan de manier waarop ik kijk. Maar ik vind het bij mezelf echt niet flatteus, eerder andersom.

ik heb dit jaar deze gekocht
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:05

Ik denk dat je ook goed moet kijken naar de kwaliteit. Geen H&M kopen ofzo maar idd iets van Beachlife oid. Want anders gaat t na een paar keer dragen flubberen en gaat de rek er makkelijk uit.
Denk er ook aan dat je een bikini met een goede sluiting neemt, dus bijv geen strik op je rug want als je lekker de hele dag op een bedje wilt liggen wordt dat behoorlijk irritant. Ook als je een behoorlijke voorgevel hebt is een halter ook niet altijd even fijn.

Edit: Ik ben trouwens verzamelaar, heb ongeveer 18 setjes _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-05-15 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:06

Ik heb jaren een bikini van de Hema gehad. Die hebben lekkere royale broekjes waar dat dubbel D achterwerk van mij in past en blijft. En niet van die smalle bandjes opzij waar je vetjes zo mooi van uitkomen. En de bovenstukjes met een beugel en dat zit bij een grotere maat toch beter.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:25

Ik heb ook nog een bikini liggen van de Hema, beviel me vorig jaar al prima, hij mag dit jaar ook gewoon nog een ronde mee :D
Ik heb met een behoorlijke voorgevel juist graag halters. Ja het geeft meer druk in je nek, maar geen afzakkende bandjes.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 12:39

Ik ben ook niet slank en vind pijpjes ook vreselijk. Daar lijk je naar mijn idee juist dikker in. Ben zelf ook op zoek naar een goed zittende bikini zodat ik mij deze zomer iets minder onzeker voel.

H&M raad ik echt af! Heb bijna alle bikini's besteld zodat ik thuis relaxed kon passen maar heb ook echt alles weer terug gestuurd. De broekjes vallen echt klein en hebben weinig stof. Ik heb wel echt een kont zeg maar en die bedekten ze niet helemaal. Jammer. :')

Mijn oog is nu gevallen op deze omdat deze brede zijkanten heeft en ik denk dat deze wel wat meer kont bedekt. :D Met topjes heb ik niet echt een probleem want heb niet veel aan de voorkant. Heb overigens ook goede ervaringen met bikini's van de Hema! Of wil je liever een badpak?

Als je twijfelt tussen twee maten: altijd de grootste nemen! Als het ook maar ergens knelt komt dat niet ten goede van je figuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:07

Ik vind die 1 bil-bikinibroekjes ook niks zeg maar :') Ik neem met mijn maat 36 gewoon rustig maat 40 of zelfs 42. Liever wat groot dan dat het heel krap zit.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 13:24

Ik wil wel een bikini of iets dat gewoon 2 losse dingen heeft.
Stuk makkelijker als je naar de wc ofzo moet :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:28

Haha ja, badpakken (vooral als je nog nat bent) zijn echt een crime om uit te trekken (en daarna weer aan!)

Verder, ga gewoon van alles passen en kijk waarin je je het prettigst voelt.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:28

Ik heb altijd zoiets van; haal waar je jezelf prettig in voelt! Ik zou gewoon naar de winkel gaan om verschillende dingen te passen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:30

Joolien schreef:
Ik vind die 1 bil-bikinibroekjes ook niks zeg maar :') Ik neem met mijn maat 36 gewoon rustig maat 40 of zelfs 42. Liever wat groot dan dat het heel krap zit.

Haha ik heb maat 40/42 en wil dan dus maat 46 bestellen maar zoals H&M gaat maar tot 44. En die 44 staat echt gelijk aan een 38 ofzo. :D

Maar zou sowieso zoeken naar mix & match! Tenminste dat vind ik wel ideaal. Zo'n standaard bikini pas ik toch nooit. Of het broekje is te klein of het topje te groot. En als je gezegd bent met flinke tieten heb je andersom dat probleem.

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:33

Qimm schreef:
Haha ja, badpakken (vooral als je nog nat bent) zijn echt een crime om uit te trekken (en daarna weer aan!)

Verder, ga gewoon van alles passen en kijk waarin je je het prettigst voelt.

Dit deed ik vroeger ook, en de badjuf zich maar afvragen waarom ik zo lang wegbleef tijdens de zwemles. Zij gaf mij als tip om gewoon het stukje stof dat tussen je benen zit opzij te trekken, op die manier kun je prima plassen :D

Maar ontopic: ik ben ook niet slank en heb bij de Hunkemöller een badpak gekocht. Beetje jaren 50 idee, met plooien op de buik dus het verdoezelde ook nog wat :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:37

Ik ga dit jaar voor de tankini (blote zwangerschapsbuik vind ik echt afschuwelijk :') ) , maar als je echt heel stevig bent is dat ook niet elegant als je buik eruit plopt.

Ik vind zo'n jaren '50 badpak die wat steviger is qua stof er mooi als je voller bent :j
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 19-05-15 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 13:38

Bij de Hema had ik trouwens laatst wel een leuke bikini gezien, deze:

Afbeelding

En dan heb je keuze tussen twee slips:

Afbeelding

Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:39

Die vind ik mooi Drico! Zeker met onderste broekje.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 13:41

vuurneon schreef:
Ik ga dit jaar voor de tankini (blote zwangerschapsbuik vind ik echt afschuwelijk :') ) , maar als je echt heel stevig bent is dat ook niet elegant als je buik eruit plopt.

Ik vind zo'n jaren '50 badpak die wat steviger is qua stof er mooi als je voller bent :j

Ik heb zelf niet echt een buik, tuurlijk wel ietsjes maar niet dat ie eruit plopt :=
Heb wel een wat slankere taille alleen hele brede heupen (waar bij mij het meeste vet dus zit) en dikke bovenbenen :')