Ik had rond september BR peesbeschermers te koop staan op Marktplaats.. Iemand had daar interesse in en wou het graag hebben. Nou rekening nummer en alles uitgewisseld, maar daarna heb ik niks meer van de koper gehoord. Ben er nog met een aantal mailtjes achteraan geweest maar ik kreeg geen reactie meer.Ik heb nog even gewacht om het even opnieuw te verkopen want je weet niet of hij ineens weer komt opdagen

In maart had ik het weer te koop gezet en verkocht aan iemand anders.
Nu vandaag, krijg ik een mailtje van de koper in september dat hij het geld gister had over gemaakt en ook nu wil hebben anders klaagt hij mij aan voor oplichting.. Ik keek op mijn rekening en het geld stond er inderdaad op. Ik heb gezegd dat het al aan iemand anders verkocht is, en het geld wel weer terug wil storten.
Hij gaat daar niet mee akkoord, hij wil de peesbeschermers hebben anders klaagt hij mij aan bij marktplaats.
Mijn vraag is, ben ik nou verkeerd? Ik heb het in maart pas weer verkocht en hoor nu pas weer wat aan hem..
Wat moet ik nou doen? Het geld wil ik sowieso terug storten maar daar gaat hij dus niet mee akkoord..?
Wat zouden jullie doen?
Jij zit hier echt niet fout hoor, wat een dom persoon zeg
hoezo niet mee akkoord. Je kan het toch gewoon terugstorten? Dan heeft hij ook geen poot meer om op te staan. Wat een malloot zeg
Ik denk maw dat jij je nergens zorgen om moet maken. Als jij in de winkel vraagt om een paar schoenen opzij te houden want je gaat ze komen ophalen, dan gaan ze die ook niet 8 maanden vasthouden omdat jij ooit uit het niets terug gaat opduiken