Dinsdag zou ik een pakket ontvangen.
Ik was niet aanwezig, dus het pakket werd op woensdag weer verzonden.
Via internet zou ik de tijdstip kunnen verzetten, dit gedaan, maar er werd een fout weer gegeven?
Dus, mijn pakket gemist.
Vrijdag zou ik het pakket weer ontvangen, omdat ik niet aanwezig was, heb ik gevraagd of mijn buren hem wilde overnemen. Geen probleem! Ik helemaal opgelucht natuurlijk!!
Via internet aangepast. Bevestigd...
Kom ik weer thuis, een briefje in mijn duur. "Ontvanger was niet aanwezig."
Ze zijn niet bij mijn buren aan de deur geweest... dus is het weer niet goed gegaan via het internet?
Nu staat er op het briefje: Morgen komen we weer langs tussen 09.00 en 13.00 (Zaterdag, dus vandaag)
Tot op heden nog geen DHL gezien.
Als een klein kind, ben ik niet van mijn voorkamer te wijken, te wachten op mijn pakket.
Via internet kan ik hem niet wijzigen, mijn code klopt niet.
Een hele leuke opstapeling van vervelendheden natuurlijk.
Gezien het ook niet duidelijk via de volgnummer, die ik nog wel kan openen, om te kijken waar ongeveer mijn pakket is. Maar ook dat is heel onduidelijk.
"Wordt naar land van bestemming gebracht."
Maar hij was toch al in Nederland?
Nu wilde ik contact opnemen, en staat er van Ma, tot Vr. Kort om, in het weekend niet.
Stiekem moet ik wel lachen, het zal wel aan mijn naam liggen ben ik bang.
Vorige week had Greetz ook al moeite met het verzenden van een kaartje X'D
En wel 2 dorpen verder op.
(Met foto, zelf ontworpen, lekker origineel.) Heeft iemand nog meer van die ervaringen?
Of misschien een idee, hoe ik dit kan oplossen?
Bij voorbaat dank.
Maandag maar even bellen denk ik naar DHL? Ik weet wel dat je aan de hand van het tracking nummer en je postcode wel kan vinden wanneer de bezorger in jouw postcode bezorgt!
ik blij maar
het was mijn eigen teruggestuurde pakje alleen zonder de sticker. Ik heb hem onder protest van de bezorger meteen weer retour laten nemen. Hij heeft gebeld en mij een telefoonnummer gegeven dat ik moest bellen. Wat bleek, pakje is van mijn afleverpunt naar Amsterdam gegaan, Parijs, Keulen, Dortmunt, Amsterdam en hier naar huis. Heeft onderweg 3 pakketnummers gehad en is uiteindelijk op het eerste nummer weer thuis bezorgd.