Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Wat raar! Ik bestel bijna altijd bij Agradi, vergelijk altijd nog op andere sites en inclusief korting ben ik daar 9 van de 10 keer daadwerkelijk minder geld kwijt en heb mijn pakketje altijd op tijd binnen, tenzij er iets niet voorradig is, maar ook dan zo snel mogelijk.
Ik heb absoluut geen negatieve ervaringen met Agradi, terwijl ik er toch al wel een keer of 20 iets heb besteld.
KoudbloedKim schreef:Wat raar! Ik bestel bijna altijd bij Agradi, vergelijk altijd nog op andere sites en inclusief korting ben ik daar 9 van de 10 keer daadwerkelijk minder geld kwijt en heb mijn pakketje altijd op tijd binnen, tenzij er iets niet voorradig is, maar ook dan zo snel mogelijk.
Ik heb absoluut geen negatieve ervaringen met Agradi, terwijl ik er toch al wel een keer of 20 iets heb besteld.
Sammie schreef:Ik vind dit juist heel netjes!Ik heb meerdere ervaringen met agradi. Een paar goede, maar ook een hele slechte. Ik had een hoofdstel bestel met bling frontriem, maar die steentjes vielen er na 2 maanden uit. Geen gezicht. Dus ik had een klacht ingediend. Via de mail. Na wat heen en weer contact lag er op de mat opeens (zonder overleg of aangegeven dat ze dat gingen doen) een nieuwe frontriem. Leuk, maar het was wel de laatste dag dat ik in dat huis, want stond op het punt te verhuizen. Dus ik heb gemaild dat ik opeens een nieuwe frontriem thuis gestuurd heb gekregen, maar dat dat maar net goed is gegaan en dat even een headsup van te voren wel zo verstandig is. Nooit een reactie opgekregen! Maar je raadt het al ook bij deze nieuwe frontriem vielen de steentjes eruit. Dus ik na 6 maanden weer gemaild en ook gemeld hoe het de vorige keer is gegaan, dus mijn nieuwe adres gestuurd.. Wat denk je.. word ik door de postbode gebeld met de mededeling waar ik nu woon, want op adres X werd het pakketje geweigerd.. Dankzij een hele lieve postbode alsnog mijn frontriem gehad, maar anders had deze dus op de mat van een vreemde gelegen... Ik hierover gemaild dat ik dit geen stijl vindt.. En de reactie terug? Die is er nooit gekomen...(!)
Geen agradi meer voor mij dus. Als je je klanten op deze wijze niet serieus wil nemen en dan ook de klachten niet fatsoenlijk wil afhandelen (al wat het maar een sorry, slordig is iets om beter op te letten) besteed ik mijn geld wel ergens anders.
En die frontriem..die gebruik ik niet meer want die stenen vallen er gewoon uit. is gewoon slechte kwaliteit. Al kan agradi daar niet veel aan doen. Is een BR hoofdstel, maar steentjes zijn gelijmd dus die vallen er op den duur uit. Heb nog een hoofdstel van BR en daar zitten klipjes omheen en die is prima.
KoudbloedKim schreef:Sammie schreef:Ik vind dit juist heel netjes!Ik heb meerdere ervaringen met agradi. Een paar goede, maar ook een hele slechte. Ik had een hoofdstel bestel met bling frontriem, maar die steentjes vielen er na 2 maanden uit. Geen gezicht. Dus ik had een klacht ingediend. Via de mail. Na wat heen en weer contact lag er op de mat opeens (zonder overleg of aangegeven dat ze dat gingen doen) een nieuwe frontriem. Leuk, maar het was wel de laatste dag dat ik in dat huis, want stond op het punt te verhuizen. Dus ik heb gemaild dat ik opeens een nieuwe frontriem thuis gestuurd heb gekregen, maar dat dat maar net goed is gegaan en dat even een headsup van te voren wel zo verstandig is. Nooit een reactie opgekregen! Maar je raadt het al ook bij deze nieuwe frontriem vielen de steentjes eruit. Dus ik na 6 maanden weer gemaild en ook gemeld hoe het de vorige keer is gegaan, dus mijn nieuwe adres gestuurd.. Wat denk je.. word ik door de postbode gebeld met de mededeling waar ik nu woon, want op adres X werd het pakketje geweigerd.. Dankzij een hele lieve postbode alsnog mijn frontriem gehad, maar anders had deze dus op de mat van een vreemde gelegen... Ik hierover gemaild dat ik dit geen stijl vindt.. En de reactie terug? Die is er nooit gekomen...(!)
Geen agradi meer voor mij dus. Als je je klanten op deze wijze niet serieus wil nemen en dan ook de klachten niet fatsoenlijk wil afhandelen (al wat het maar een sorry, slordig is iets om beter op te letten) besteed ik mijn geld wel ergens anders.
En die frontriem..die gebruik ik niet meer want die stenen vallen er gewoon uit. is gewoon slechte kwaliteit. Al kan agradi daar niet veel aan doen. Is een BR hoofdstel, maar steentjes zijn gelijmd dus die vallen er op den duur uit. Heb nog een hoofdstel van BR en daar zitten klipjes omheen en die is prima.
Jij koopt een hoofdstel van een bepaalde kwaliteit en Agradi levert die.
Dat ze je tegemoet komen met een frontriem, vind ik persoonlijk erg netjes.