Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sizzle schreef:Mijn mening:
Niet zo moeilijk doen![]()
Gewoon niet te veel/ geen kant en klaar maar verder vooral niet te veel trends proberen te volgen.
De meeste mensen worden gewoon oud met aardappelen, groente, vlees en een appeltje voor de dorst
Wat voor mij werkt hoeft dat voor jou juist niet te doen.
Even de oogst in de wcpot beloeren zegt vaak wel het één en ander
Sizzle schreef:Mijn mening:
Niet zo moeilijk doen![]()
Gewoon niet te veel/ geen kant en klaar maar verder vooral niet te veel trends proberen te volgen.
De meeste mensen worden gewoon oud met aardappelen, groente, vlees en een appeltje voor de dorst

Koolhydraten in verhouding tot je levensstijl, natuurlijke vetten uit boter vis en noten, groenten, meergranen, we weten het allemaal wel... we maken er alleen geen tijd voor (hoewel je met gemak binnen n half uur een gezonde hap op tafel hebt) of we kiezen voor wat anders. En ook gewoon lekker eens iets royaal ongezonds nemen als je daar trek in hebt. Dat hysterische gedoe is nergens voor nodig, eet de dingen die je lijf herkent als eten (en dan hoef je echt niet full on paleodieet ofzo te gaan, gewoon gezond verstand) en ben matig met frisdrank en yoghidrink/chocomelk/melk. Verder is ieder lichaam anders dus luister naar je lijf. Dan kom je al n end denk ik
Je bent wat je eet zeggen ze tenslotte altijd..
), gewoon omdat ik dat lekker vind en ik niet elke dag zin heb om over het avondeten na te denken. Wanneer ik merk dat ik wat aankom schrap ik weer voor een poosje de overheerlijke Milkarepen en B&J. Ach, gewoon logisch nadenken en de boel een beetje uitbalanceren, en vooral eten waar jij je fit en lekker bij voelt. Het lijkt me niet de bedoeling dat eten een obsessie wordt.
jesito schreef:Ik begrijp het sarcasme, zo denk ik zelf ook wel.
Alleen hoor je het allemaal steeds vaker.
Dit niet gezond, dat niet gezond, waar doe je nog goed aan.